دانلود کتاب Heritage and Social Media: Understanding heritage in a participatory culture (به فارسی: میراث و رسانه های اجتماعی: درک میراث در فرهنگ مشارکتی) نوشته شده توسط «Elisa Giaccardi»
اطلاعات کتاب میراث و رسانه های اجتماعی: درک میراث در فرهنگ مشارکتی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Elisa Giaccardi
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 272 / 273
حجم فایل: 9.66 مگابایت
کد کتاب: 0415616670 , 9780415616676
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب میراث و رسانه های اجتماعی: درک میراث در فرهنگ مشارکتی
میراث و رسانههای اجتماعی به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه رسانههای اجتماعی درک و تجربه ما را از میراث تغییر میدهند. از طریق ایده «فرهنگ مشارکتی»، این کتاب شروع به بررسی این می کند که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بر رویارویی با میراث و معانی و ارزش های اجتماعی تولید شده که افراد و جوامع به آن نسبت می دهند، تأثیر بگذارد.
به با برجسته کردن تغییرات خاص ایجاد شده توسط رسانه های اجتماعی، این کتاب حول سه موضوع اصلی ساختار یافته است:
- عملیات اجتماعی. روشهای جدیدی برای درک و تجربه میراث در نتیجه شیوههای اجتماعی جدید جمعآوری، بازنمایی و ارتباطات که توسط رسانههای اجتماعی فعال و ترویج شدهاند، در حال ظهور هستند.
- تشکیل عمومی. در حضور فناوریهای اجتماعی بهطور گسترده در دسترس، فعالیتهای همتا به همتا مانند اشتراکگذاری اطلاعات و رسانهها به سرعت در حال افزایش است، زیرا به طور فزایندهای فرهنگ مشارکتی را ترویج و مشروع میسازد که در آن افراد بر اساس علایق و وابستگیهای مشترک جمع میشوند. li>
- حس مکان. همانطور که محاسبات فراگیرتر می شود و شبکه های دیجیتال محیط اطراف ما را گسترش می دهند، رسانه های اجتماعی و فناوری ها از راه های جدیدی برای تعامل با افراد، تفسیرها و ارزش هایی که به یک محیط خاص منطقه ای مربوط می شوند، پشتیبانی می کنند.
میراث و رسانههای اجتماعی چارچوبی انتقادی را در اختیار خوانندگان قرار میدهند تا درک کنند که چگونه فرهنگ مشارکتی که توسط رسانههای اجتماعی پرورش مییابد، شیوهای را که ما در آن تجربه و فکر میکنیم درباره میراث تغییر میدهد. با معرفی خوانندگان با نحوه نظریهپردازی و استفاده از رسانههای اجتماعی، به ویژه در خارج از حوزه نهادی، این حجم از طریق مطالعات موردی پیشگامانه، شیوههای میراث نوظهور منحصر به فرد رسانههای اجتماعی را نشان میدهد. با انجام این کار، کتاب موضوعات جدیدی را که از این شیوهها بیرون میآیند و فضای جدیدی برای بحث و استدلال انتقادی که برای روشن کردن آنچه میتوان در این بخش رو به رشد میراث فرهنگی انجام داد، آشکار میکند.
Heritage and Social Media explores how social media reframes our understanding and experience of heritage. Through the idea of ‘participatory culture’ the book begins to examine how social media can be brought to bear on the encounter with heritage and on the socially produced meanings and values that individuals and communities ascribe to it.
To highlight the specific changes produced by social media, the book is structured around three major themes:
- Social Practice. New ways of understanding and experiencing heritage are emerging as a result of novel social practices of collection, representation, and communication enabled and promoted by social media.
- Public Formation. In the presence of widely available social technologies, peer-to-peer activities such as information and media sharing are rapidly gaining momentum, as they increasingly promote and legitimate a participatory culture in which individuals aggregate on the basis of common interests and affinities.
- Sense of Place. As computing becomes more pervasive and digital networks extend our surroundings, social media and technologies support new ways to engage with the people, interpretations and values that pertain to a specific territorial setting.
Heritage and Social Media provides readers with a critical framework to understand how the participatory culture fostered by social media changes the way in which we experience and think of heritage. By introducing readers to how social media are theorized and used, particularly outside the institutional domain, the volume reveals through groundbreaking case studies the emerging heritage practices unique to social media. In doing so, the book unveils the new issues that are emerging from these practices and the new space for debate and critical argumentation that is required to illuminate what can be done in this burgeoning sector of heritage work.
دانلود کتاب «میراث و رسانه های اجتماعی: درک میراث در فرهنگ مشارکتی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.