دانلود کتاب HBR’s 10 Must Reads on Platforms and Ecosystems (with bonus article by “Why Some Platforms Thrive and Others Don’t” by Feng Zhu and Marco Iansiti) (به فارسی: 10 مورد ضروری HBR در پلتفرم ها و اکوسیستم ها (همراه با مقاله جایزه توسط “چرا برخی از پلتفرم ها رشد می کنند و دیگران نه” توسط فنگ ژو و مارکو ایانسیتی)) نوشته شده توسط «Harvard Business Review»
اطلاعات کتاب 10 مورد ضروری HBR در پلتفرم ها و اکوسیستم ها (همراه با مقاله جایزه توسط "چرا برخی از پلتفرم ها رشد می کنند و دیگران نه" توسط فنگ ژو و مارکو ایانسیتی)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard Business Review Press
نویسنده: Harvard Business Review
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 247
حجم فایل: 4.76 مگابایت
کد کتاب: 1633699897 , 9781633699892
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب 10 مورد ضروری HBR در پلتفرم ها و اکوسیستم ها (همراه با مقاله جایزه توسط "چرا برخی از پلتفرم ها رشد می کنند و دیگران نه" توسط فنگ ژو و مارکو ایانسیتی)
به شرکت خود کمک کنید تا با قوانین جدید رقابت سازگار شود.
اگر چیز دیگری در مورد ایجاد ارزش با پلتفرمها و اکوسیستمهای تجاری مطالعه نکردهاید، این 10 مقاله را بخوانید. ما صدها مقاله Harvard Business Review را بررسی کردهایم و مهمترین آنها را انتخاب کردهایم تا به شما کمک کنیم از مزایای پلتفرمهای چند وجهی (MSP) بهرهمند شوید—یا از شرکت خود در برابر این مخالفان قدرتمند دفاع کنید.
این کتاب به شما الهام میدهد که:
- خطر اختلال پلتفرمهای صنعت خود را ارزیابی کنید
- تصمیم بگیرید که آیا و چگونه با کسبوکارهای پلتفرم قدرتمندتر بازی کنید
- li>
- استراتژی مناسب برای تبدیل محصول خود به یک پلتفرم انتخاب کنید
- از اثرات شبکه برای به حداکثر رساندن ارزش برای شرکای اکوسیستم خود استفاده کنید
- از مدیریت محصولات به مدیریت تعاملات تغییر دهید
- زمانی که ابتدا حرکت کنید و سریع رشد کنید بیاموزید—و زمانی که کارساز نیست
- مدیریت پویایی برنده همه چیز
این مجموعه مقالات شامل «خطوط، سکوها، و قوانین جدید استراتژی» نوشته مارشال دبلیو ون آلستاین، جفری جی. پارکر، و سانگیت پل چوداری است. «استراتژیهایی برای بازارهای دوطرفه»، توماس آر. آیزنمن، جفری پارکر، و مارشال دبلیو. «پیدا کردن پلتفرم در محصول شما» نوشته آندری هاگیو و الیزابت آلتمن. «استراتژی گوگل شما چیست؟» توسط آندری هاگیو و دیوید بی. یوفی. “در اقتصاد اکوسیستم، استراتژی شما چیست؟” نوشته مایکل جی. جاکوبیدس. «تکنولوژی درست، زمان اشتباه» نوشته ران آدنر و راهول کاپور. «مدیریت اقتصاد مرکز ما» نوشته مارکو ایانسیتی و کریم آر. لاکانی. «چرا برخی پلتفرمها رشد میکنند و برخی دیگر رشد نمیکنند،» نوشته فنگ ژو و مارکو ایانسیتی. «تنظیم زدایی خود به خود» نوشته بنجامین ادلمن و دیمین جرادین. «علی بابا و آینده کسب و کار» نوشته مینگ زنگ. و «رفع تبعیض در بازارهای آنلاین» توسط ری فیسمن و مایکل لوکا.
10 کتابی که باید بخواند HBR مجموعه جلد شومیز مجموعه ای قطعی از کتاب ها برای رهبران جدید و با تجربه است. رهبرانی که به دنبال الهامبخشی هستند که ایدههای بزرگ، هم برای تسریع رشد خود و هم رشد شرکتهایشان ارائه میکنند، نباید به دنبال این باشند. مجموعه 10 مطالب ضروری HBR بر موضوعات اصلی که هر مدیر جاه طلب باید بداند تمرکز دارد: رهبری، استراتژی، تغییر، مدیریت افراد و مدیریت خود. Harvard Business Review صدها مقاله را مرتب کرده است و فقط ضروری ترین مطالب را در مورد هر موضوع انتخاب کرده است. هر عنوان شامل توصیههای همیشگی است که صرفنظر از محیط کسبوکار در حال تغییر، مرتبط خواهد بود.
Help your company adapt to the new rules of competition.
If you read nothing else on creating value with business platforms and ecosystems, read these 10 articles. We’ve combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you reap the rewards of multisided platforms (MSPs)—or defend your company against these formidable opponents.
This book will inspire you to:
- Assess the threat of disruption from platforms in your industry
- Decide whether and how to play with increasingly powerful platform businesses
- Choose the right strategy for transforming your product into a platform
- Harness network effects to maximize value for the partners in your ecosystem
- Shift from managing products to managing interactions
- Learn when moving first and growing fast will work—and when it won’t
- Manage winner-take-all dynamics
This collection of articles includes “Pipelines, Platforms, and the New Rules of Strategy,” by Marshall W. Van Alstyne, Geoffrey G. Parker, and Sangeet Paul Choudary; “Strategies for Two-Sided Markets,” Thomas R. Eisenmann, Geoffrey Parker, and Marshall W. Van Alstyne; “Finding the Platform in Your Product,” by Andrei Hagiu and Elizabeth Altman; “What’s Your Google Strategy?,” by Andrei Hagiu and David B. Yoffie; “In the Ecosystem Economy, What’s Your Strategy?,” by Michael G. Jacobides; “Right Tech, Wrong Time,” by Ron Adner and Rahul Kapoor; “Managing Our Hub Economy,” by Marco Iansiti and Karim R. Lakhani; “Why Some Platforms Thrive and Others Don’t,” by Feng Zhu and Marco Iansiti; “Spontaneous Deregulation,” by Benjamin Edelman and Damien Geradin; “Alibaba and the Future of Business,” by Ming Zeng; and “Fixing Discrimination in Online Marketplaces,” by Ray Fisman and Michael Luca.
HBR’s 10 Must Reads paperback series is the definitive collection of books for new and experienced leaders alike. Leaders looking for the inspiration that big ideas provide, both to accelerate their own growth and that of their companies, should look no further. HBR’s 10 Must Reads series focuses on the core topics that every ambitious manager needs to know: leadership, strategy, change, managing people, and managing yourself. Harvard Business Review has sorted through hundreds of articles and selected only the most essential reading on each topic. Each title includes timeless advice that will be relevant regardless of an ever‐changing business environment.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.