سیاست

بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)

Global Political Marketing (Routledge Research in Political Communication)

دانلود کتاب Global Political Marketing (Routledge Research in Political Communication) (به فارسی: بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)) نوشته شده توسط «Jennifer Lees-Marshment – Chris Rudd – Jesper Stromback»


اطلاعات کتاب بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Jennifer Lees-Marshment – Chris Rudd – Jesper Stromback

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 320

حجم فایل: 1.72 مگابایت

کد کتاب: 0415427223 , 9780415427227

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)

آگاهی روزافزون از تشابهات رو به رشد در شیوه های بازاریابی سیاسی در سراسر جهان وجود دارد. بازاریابی سیاسی جهانی تحلیلی جامع از این است که چرا، چگونه و با چه تأثیری احزاب از بازاریابی سیاسی در طیف وسیعی از نظام های سیاسی – ریاست جمهوری، پارلمانی، دو حزبی و چند حزبی، و دموکراسی های مستقر و نوظهور استفاده می کنند. این جلد که توسط تیمی متشکل از 25 نویسنده متخصص بین‌المللی نوشته شده است، تأثیر ویژگی‌های سیستمی مانند حزب و سیستم انتخاباتی را بررسی می‌کند و نحوه استفاده احزاب از بازاریابی را از طریق 14 مطالعه دقیق کشوری تحلیل می‌کند. این کتاب به بررسی این مفهوم می‌پردازد که بازاریابی سیاسی توسط احزاب برای فروش و طراحی محصولات سیاسی استفاده می‌شود، به هیچ وجه محدود به مخالفان نمی‌شود، و نظرات بسیاری در کنار نظرات رای‌دهندگان در طراحی محصول مورد توجه قرار می‌گیرد، از جمله لنگرهای ایدئولوژیک، نظرات کارشناسان. و نظرات اعضای حزب نویسندگان همچنین بررسی می کنند که چگونه عوامل دیگر بر اثربخشی بازاریابی سیاسی تأثیر می گذارند، مانند توانایی دولت ها برای برقراری ارتباط، حفظ ارتباط، نقش رسانه ها و وحدت و فرهنگ حزب. در نهایت این کار پیامدهای دموکراتیک احزاب بازار محور را مورد بحث قرار می دهد و نیاز به بحث در مورد رابطه بین شهروندان و دولت ها و چشم انداز دموکراسی در قرن بیست و یکم را برجسته می کند. این مجموعه شامل دیدگاه متخصص و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق آکادمیک، اولین نمای کلی جهانی از نحوه بازاریابی احزاب سیاسی برای خود را ارائه می‌کند، این مجموعه برای همه محققان بازاریابی سیاسی، احزاب و انتخابات و سیاست تطبیقی ​​بسیار جالب خواهد بود.


There is increasing awareness of growing similarities in political marketing practices around the world. Global political marketing is a comprehensive analysis of why, how and with what affect parties use political marketing in a range of political systems – presidential, parliamentary, two and multi-party, and established and emerging democracies. Written by a team of 25 international expert authors, the volume explores the impact of systemic features such as the party and electoral system, analysing how parties use marketing through 14 detailed country studies. The book explores the notion that political marketing is used by parties to both sell and design political products, is by no means confined to the opposition, and that many opinions besides those of the voters are considered in product design, including ideological anchors, expert opinion and party members’ input. The authors also explore how other factors impact on political marketing effectiveness, such as the ability of governments to communicate delivery, stay in touch, the role of the media and party unity and culture. Finally the work discusses the democratic implications of market-oriented parties, highlighting the need for debate about the relationship between citizens and governments and the prospects for democracy in the 21st century. Including a practitioner perspective as well as rigorous academic analysis, this collection provides the first global comprehensive overview of how political parties market themselves, it will be of great interest to all scholars of political marketing, parties and elections and comparative politics.

دانلود کتاب «بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید