دانلود کتاب Global Political Marketing (Routledge Research in Political Communication) (به فارسی: بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)) نوشته شده توسط «Jennifer Lees-Marshment – Chris Rudd – Jesper Stromback»
اطلاعات کتاب بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Jennifer Lees-Marshment – Chris Rudd – Jesper Stromback
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 320
حجم فایل: 1.72 مگابایت
کد کتاب: 0415427223 , 9780415427227
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)
آگاهی روزافزون از تشابهات رو به رشد در شیوه های بازاریابی سیاسی در سراسر جهان وجود دارد. بازاریابی سیاسی جهانی تحلیلی جامع از این است که چرا، چگونه و با چه تأثیری احزاب از بازاریابی سیاسی در طیف وسیعی از نظام های سیاسی – ریاست جمهوری، پارلمانی، دو حزبی و چند حزبی، و دموکراسی های مستقر و نوظهور استفاده می کنند. این جلد که توسط تیمی متشکل از 25 نویسنده متخصص بینالمللی نوشته شده است، تأثیر ویژگیهای سیستمی مانند حزب و سیستم انتخاباتی را بررسی میکند و نحوه استفاده احزاب از بازاریابی را از طریق 14 مطالعه دقیق کشوری تحلیل میکند. این کتاب به بررسی این مفهوم میپردازد که بازاریابی سیاسی توسط احزاب برای فروش و طراحی محصولات سیاسی استفاده میشود، به هیچ وجه محدود به مخالفان نمیشود، و نظرات بسیاری در کنار نظرات رایدهندگان در طراحی محصول مورد توجه قرار میگیرد، از جمله لنگرهای ایدئولوژیک، نظرات کارشناسان. و نظرات اعضای حزب نویسندگان همچنین بررسی می کنند که چگونه عوامل دیگر بر اثربخشی بازاریابی سیاسی تأثیر می گذارند، مانند توانایی دولت ها برای برقراری ارتباط، حفظ ارتباط، نقش رسانه ها و وحدت و فرهنگ حزب. در نهایت این کار پیامدهای دموکراتیک احزاب بازار محور را مورد بحث قرار می دهد و نیاز به بحث در مورد رابطه بین شهروندان و دولت ها و چشم انداز دموکراسی در قرن بیست و یکم را برجسته می کند. این مجموعه شامل دیدگاه متخصص و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق آکادمیک، اولین نمای کلی جهانی از نحوه بازاریابی احزاب سیاسی برای خود را ارائه میکند، این مجموعه برای همه محققان بازاریابی سیاسی، احزاب و انتخابات و سیاست تطبیقی بسیار جالب خواهد بود.
دانلود کتاب «بازاریابی سیاسی جهانی (تحقیق راتلج در ارتباطات سیاسی)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.