دانلود کتاب Global Call Centers: Achieving Outstanding Customer Service Across Cultures and Time Zones (به فارسی: مراکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتریان برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی) نوشته شده توسط «Erik Granered»
اطلاعات کتاب مراکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتریان برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Nicholas Brealey Publishing
نویسنده: Erik Granered
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 221
حجم فایل: 1.02 مگابایت
کد کتاب: 1904838030 , 9781904838036
توضیحات کتاب مراکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتریان برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی
مراکز تماس خدمات مشتری برون سپاری چیزی است که شرکت های بزرگ و کوچک به آن دامن زده اند و از مزایای مالی آن بهره می برند. پس چرا با وجود اصول صحیح کسب و کار و فناوری پیشرفته، مراکز تماس بین المللی اغلب در بهترین حالت موفقیت سنجیده می شوند؟ دلیل آن چیزی است که همه با آن آشنا هستند. همه ما در یک زمان تلفنی، سعی کردهایم با یک نماینده مرکز تماس در جایی در دنیا ارتباط برقرار کنیم و به آنچه که فکر میکنیم باید یک تبادل ساده و سازنده باشد، اغلب منفی واکنش نشان دادهایم. آن واکنشهای ظریف، که اغلب ریشه در فرهنگ دارند، مهم هستند. به اندازه کافی مهم است که جریان بسیاری از مراکز تماس را مختل کند و باعث شود برخی از شرکت ها تصمیم خود را برای برون سپاری خدمات مشتری تغییر دهند. اریک گرانرد، نویسنده مرکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتری برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی، استدلال می کند که ما اکنون در یک با برون سپاری به جایی که می توانیم از تجربه یاد بگیریم و میزان شکست را کاهش دهیم اشاره کنیم. عجولانه است که فکر کنیم انتظارات مشتری و آموزش نماینده باید در آمستردام مانند دالاس باشد. و این انتظارات غیر واقعی از طریق تلفن بزرگنمایی میشوند، جایی که نشانههای ارتباطی کاملاً از بین میروند. مراکز تماس جهانی نشان میدهند که چگونه نحو و ریتم یک مکالمه تلفنی بسیار شبیه به رقصی است که از فرهنگی به فرهنگی دیگر متفاوت است. آنچه ممکن است برای یکی تانگو باشد برای دیگری والس است. در حالی که یک طرف ممکن است به دنبال نتایج باشد، دیگری ممکن است صرفاً در حال کاوش و جستجوی اطلاعات باشد. مراکز تماس جهانی متغییرهای فرهنگی را مشخص می کند که بر محل قرارگیری یک مرکز تماس، چه مشتریانی از آن مکان خدمات ارائه می شود و چه رویکرد تجاری بهینه برای راه اندازی و راه اندازی آن مرکز است، تأثیر می گذارد. مراکز تماس جهانی با حکایات قانعکننده، نکات آموزشی در دنیای واقعی، و استراتژیهایی برای مدیران و نمایندگان برای توسعه سواد فرهنگی حیاتی، راهی را برای کسبوکارها فراهم میکند تا به طور موثر هزینههای خدمات مشتری را کاهش دهند و از یکی از سریعترین روندهای در حال رشد در تجارت استفاده کنند. امروز.مطالعات قدردانی پیشگفتار جی پی سینگ، دکترا. مقدمه یادداشت نویسنده قسمت اول: مراکز تماس جهانی: تجربه مشتری1 برون سپاری و برون سپاری2 معضل تجربه مشتری3 درک رسانه تعامل بخش دوم: مرکز فرهنگ، مدیریت ارتباطات5، قدرت ارتباطی فرهنگ خدمات مشتری6 رویکردی استراتژیک برای آموزش مرکز تماس بخش سوم: طراحی استراتژی مرکز تماس جهانی7 فرهنگ به عنوان یک متغیر رقابتی
دانلود کتاب «مراکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتریان برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.