دانلود کتاب Global Call Centers: Achieving Outstanding Customer Service Across Cultures and Time Zones (به فارسی: مراکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتریان برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی) نوشته شده توسط «Erik Granered»
اطلاعات کتاب مراکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتریان برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Intercultural Press
نویسنده: Erik Granered
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 221
حجم فایل: 1.51 مگابایت
کد کتاب: 1904838030 , 9781904838036
توضیحات کتاب مراکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتریان برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی
اگرچه این کتاب چندین سال قدمت دارد، اما اطلاعاتی در مورد “مراکز تماس جهانی” ارائه کرد. من به طور خاص به دنبال این بودم که چگونه مراکز تماس غیر ایالات متحده، پرسنل مراقبت از مشتری خود را در مورد نحوه برخورد با مصرف کننده ایالات متحده تجهیز کنند. به طور خاص، به دنبال شایستگی ها، خنثی سازی لهجه، فرهنگ سازی، کار عاطفی و دستورالعمل های آموزشی. این کتاب نقطه شروع خوبی برای یک مدیر مرکز تماس جدید است که ممکن است در صنعت شروع به کار کند.
دانلود کتاب «مراکز تماس جهانی: دستیابی به خدمات مشتریان برجسته در فرهنگ ها و مناطق زمانی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.