دانلود کتاب Getting Started with Unity 2018: A Beginner’s Guide to 2D and 3D game development with Unity (به فارسی: شروع با یونیتی 2018: راهنمای مبتدی برای توسعه بازی های دو بعدی و سه بعدی با یونیتی) نوشته شده توسط «Edward Lavieri»
اطلاعات کتاب شروع با یونیتی 2018: راهنمای مبتدی برای توسعه بازی های دو بعدی و سه بعدی با یونیتی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Edward Lavieri
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
حجم فایل: 40.76 مگابایت
کد کتاب: 1788830105 , 9781788830102
توضیحات کتاب شروع با یونیتی 2018: راهنمای مبتدی برای توسعه بازی های دو بعدی و سه بعدی با یونیتی
یاد بگیرید چگونه از Unity 2018 با ایجاد بازی سه بعدی خود و در عین حال توسعه مهارت های ضروری خود استفاده کنید
ویژگی های کلیدی
با Unity 2018 ایجاد بازی های سه بعدی همهجانبه و تجربیات واقعیت مجازی را بیاموزید
اسکریپت های سفارشی بسازید تا شخصیت های بازی خود را تعاملی کنید
برای جان بخشیدن به بازی خود، تکنیک های هوش AritificiaI را کاوش و اجرا کنید
توضیحات کتاب
موتور بازی Unity با مجموعه کامل ابزارهای بصری و گردش کار سریع خود صنعت بازی را متحول کرده است که می تواند برای ایجاد محتوای تعاملی سه بعدی استفاده شود. با یونیتی، میتوانید از اصول اولیه راه خود را حفظ کنید و بازیهای تعاملی خیرهکننده بسازید.
این کتاب شما را در تمام مراحل ساخت یک بازی سه بعدی، از دانلود موتور بازی Unity تا انتشار بازی، راهنمایی می کند. این نه تنها به شما یک پایه قوی می دهد، بلکه شما را در مسیر توسعه بازی قرار می دهد.
با مروری بر موتور یونیتی و رابط آن، روند ایجاد یک محیط بازی را طی میکنید و نحوه استفاده از داراییهای داخلی و همچنین داراییهایی را که با ابزارهای مدلسازی سه بعدی شخص ثالث مانند Blender ایجاد میشوند، یاد خواهید گرفت.
در ادامه، اسکریپت های سفارشی برای کنترل رفتارهای شخصیت های غیر بازیکن و گیم پلی ایجاد خواهید کرد. شما به مفاهیم هیجان انگیزی مانند Heads-Up-Displays، مینی نقشه ها، ناوبری بازی، جلوه های صوتی و جلوه های نوری تسلط خواهید داشت. در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که چگونه اولین تجربه VR خود را درست از راه اندازی پروژه تا جلوه های تصویری ایجاد کنید. شما با تمام ابزارهایی که Unity برای ایجاد تجربیات VR همهجانبه خود ارائه می دهد آشنا خواهید شد.
هر بخش پله ای برای تکمیل بازی نهایی است. در پایان کتاب، شما موضوعات پیشرفتهای مانند ملاحظات بین پلتفرمی را یاد خواهید گرفت که بازیهای شما را قادر میسازد بر روی چندین پلتفرم اجرا شوند.
آنچه خواهید آموخت
محیط توسعه Unity خود را تنظیم کنید و ابزارهای آن را پیمایش کنید
داراییها و بستههای دارایی سفارشی را وارد کنید و از آنها برای اضافه کردن شخصیتها به بازی خود استفاده کنید
یک دنیای بازی سه بعدی با زمین، آب، آسمان، کوه ها و درختان سفارشی بسازید
با استفاده از کنترلکنندههای انیمیشن، و اسکریپتنویسی، شخصیتهای بازی را متحرک کنید
جلوه های صوتی و ذرات را در بازی اعمال کنید
منوهای بازی و عناصر رابط بصری ایجاد کنید
بازی خود را با جلوه های صوتی، سایه ها، جلوه های نوری و گزینه های رندر سفارشی کنید
کد را اشکال زدایی کنید و خطاها را مدیریت کنید
این کتاب برای چه کسانی است
اگر شما یک توسعه دهنده مشتاق بازی هستید که علاقه مند به یادگیری Unity 2018 و آشنایی با ویژگی های اصلی آن هستید، این کتاب برای شما مناسب است. هیچ دانش قبلی از Unity مورد نیاز نیست.
Key Features
Learn to create immersive 3D games and Virtual Reality experiences with Unity 2018
Build custom scripts to make your game characters interactive
Explore and implement AritificiaI Intelligence techniques to bring your game to life
Book Description
The Unity game engine has revolutionized the gaming industry with its complete set of intuitive tools and rapid workflows, which can be used to create interactive 3D content. With Unity, you can scaffold your way from the basics and make make stunning interactive games.
This book will guide you through the entire process of creating a 3D game, from downloading the Unity game engine to publishing your game. It not only gives you a strong foundation, but puts you on the path to game development.
Beginning with an overview of the Unity engine and its interface, you will walk through the process of creating a game environment and learn how to use built-in assets, as well as assets created with third-party 3D modeling tools such as Blender.
Moving on, you will create custom scripts to control non-player character behaviors and gameplay. You will master exciting concepts such as Heads-Up-Displays, mini-maps, game navigation, sound effects, and lighting effects. Next, you’ll learn how to create your first VR experience, right from setting up the project to image effects. You’ll be familiarized with all the tools that Unity has to offer to create your own immersive VR experiences.
Each section is a stepping stone toward the completion of the final game. By the end of the book, you’ll have learned advanced topics such as cross-platform considerations which enable your games to run on multiple platforms.
What you will learn
Set up your Unity development environment and navigate its tools
Import and use custom assets and asset packages to add characters to your game
Build a 3D game world with a custom terrain, water, sky, mountains, and trees
Animate game characters, using animation controllers, and scripting
Apply audio and particle effects to the game
Create intuitive game menus and interface elements
Customize your game with sound effects, shadows, lighting effects, and rendering options
Debug code and provide smooth error handling
Who This Book Is For
If you are an aspiring game developer interested in learning Unity 2018 and becoming familiar with its core features, then this book is for you. No prior knowledge of Unity is required.
دانلود کتاب «شروع با یونیتی 2018: راهنمای مبتدی برای توسعه بازی های دو بعدی و سه بعدی با یونیتی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.