دانلود کتاب Gamification in Education and Business (به فارسی: گیمیفیکیشن در آموزش و تجارت) نوشته شده توسط «Torsten Reiners – Lincoln C. Wood (eds.)»
اطلاعات کتاب گیمیفیکیشن در آموزش و تجارت
موضوع اصلی: علوم (عمومی)
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Torsten Reiners – Lincoln C. Wood (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 710 / 749
حجم فایل: 15.07 مگابایت
کد کتاب: 3319102079 , 9783319102078
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب گیمیفیکیشن در آموزش و تجارت
این کتاب به گیمیفیکیشن کاربردی در حوزههای آموزشی و کسبوکار اختصاص داده شده است، در حالی که مشکلاتی را که باید اجتناب کنید و دستورالعملهای لازم برای اجرای موفقیتآمیز یک پروژه را نیز پوشش میدهد. با استفاده از پیشینههای نظری مختلف از حوزههای مختلف از جمله اقتصاد رفتاری، نظریه بازیها، و سیستمهای انطباقی پیچیده، هدف مشارکتکنندگان این است که به خوانندگان کمک کنند تا از مشکلات و مشکلات رایجی که با اجرای ضعیف با آنها مواجه میشوند اجتناب کنند. مشارکتکنندگان این کتاب، دانشمندان و دانشگاهیان بسیاری از حوزههایی هستند که نظریه کلیدی گیمیفیکیشن معمولاً از آنجا سرچشمه میگیرد. در نهایت، هدف کتاب کمک به گردآوری نظریههای این رشتههای مختلف به حوزه عمل در آموزش و تجارت است.
این کتاب به چهار بخش تقسیم میشود: تئوری، آموزش، کسبوکار و موارد استفاده. . بخش اول پایهای را بر نظریه گیمیفیکیشن ارائه میکند و بینشی در مورد برخی از سؤالات برجسته ارائه میکند که هنوز به آنها پرداخته نشده است. در بخش دوم، کاربرد و ارزشی که گیمیفیکیشن می تواند در بخش آموزش به ارمغان بیاورد مورد بررسی قرار می گیرد. سپس این کتاب در قسمت سوم تمرکز خود را تغییر میدهد تا استفاده از گیمیفیکیشن در محیطهای تجاری را مورد توجه قرار دهد. این موضوعات همچنین جنبه های آموزشی مانند بهبود نتایج یادگیری، انگیزه و حفظ یادگیری در محل کار را پوشش می دهند. در نهایت قسمت چهارم بر کاربردها و استفاده از گیمیفیکیشن از طریق یک سری مطالعات موردی و عناصر کلیدی که در موقعیتهای واقعی برای به دست آوردن نتایج واقعی استفاده میشوند، متمرکز است.
This book is dedicated to applied gamification in the areas of education and business, while also covering pitfalls to avoid and guidelines needed to successfully implement for a project. Using different theoretical backgrounds from various areas including behavioral economics, game theory, and complex adaptive systems, the contributors aim to help readers avoid common problems and difficulties that they could face with poor implementation. The book’s contributors are scholars and academics from the many areas where the key theory of gamification typically comes from. Ultimately, the book’s goal is to help bring together the theories from these different disciplines to the field of practice in education and business.
The book is divided into four parts: Theory, Education, Business, and Use Cases. Part I provides a foundation on the theory of gamification and offers insight into some of the outstanding questions that have yet to be addressed. In Part II, the application and value that gamification can bring within the education sector is examined. The book then changes focus in Part III to spotlight the use of gamification within business environments. The topics also cover educational aspects like improved learning outcomes, motivation, and learning retention at the workplace. Finally Part IV concentrates on the applications and use of gamification through a series of case studies and key elements that are used in real situations to drive real results.
دانلود کتاب «گیمیفیکیشن در آموزش و تجارت»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.