برنامه نویسی: بازی

گیمیفیکیشن با طراحی: پیاده سازی مکانیک بازی در برنامه های وب و موبایل

Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps

دانلود کتاب Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps (به فارسی: گیمیفیکیشن با طراحی: پیاده سازی مکانیک بازی در برنامه های وب و موبایل) نوشته شده توسط «Gabe Zichermann – Christopher Cunningham»


اطلاعات کتاب گیمیفیکیشن با طراحی: پیاده سازی مکانیک بازی در برنامه های وب و موبایل

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Gabe Zichermann – Christopher Cunningham

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 210

حجم فایل: 17.00 مگابایت

کد کتاب: 1449397670 , 9781449397678

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب گیمیفیکیشن با طراحی: پیاده سازی مکانیک بازی در برنامه های وب و موبایل

Foursquare، Zynga، Nike+ و Groupon چه مشترکاتی دارند؟ این برندها و بسیاری دیگر از گیمیفیکیشن برای ارائه یک تجربه چسبناک، ویروسی و جذاب به مشتریان خود استفاده می کنند. این کتاب استراتژی طراحی و تاکتیک‌هایی را که برای ادغام مکانیک بازی در هر نوع وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایلی مورد نیاز مصرف‌کننده نیاز دارید، ارائه می‌کند. بیاموزید که چگونه از مفاهیم اصلی بازی، الگوهای طراحی و نمونه‌های کد معنی‌دار برای ایجاد یک محیط اجتماعی جذاب و سرگرم‌کننده استفاده کنید. خواه مدیر اجرایی، توسعه‌دهنده، تولیدکننده یا متخصص محصول باشید، Gamification by Design به شما نشان می‌دهد که مکانیک بازی چگونه می‌تواند به شما کمک کند. وفاداری مشتری را ایجاد می کنید. چارچوب انگیزشی را که طراحان بازی برای بخش بندی و درگیر کردن مصرف کنندگان استفاده می کنند را کشف کنید. درک مکانیک های اصلی بازی مانند امتیازها، نشان ها، سطوح، چالش ها و تابلوهای امتیازات مشتریان خود را با ساختارهای پاداش، تقویت مثبت و حلقه های بازخورد ترکیب کنید. تعامل اجتماعی برای فعالیت‌هایی مانند جمع‌آوری، هدیه دادن، قهرمان‌سازی و وضعیت، به مطالعات موردی در نایک و یاهو و تجزیه و تحلیل تعاملات در گوگل، فیس‌بوک و زینگا، معماری و کد را برای بازی‌سازی یک سایت مصرف‌کننده اصلی دریافت کنید و یاد بگیرید که چگونه از API های اصلی بازی سازی Badgeville استفاده کنید. اصول اصلی و پایداری که باید به کاربران خود الهام بخشید تا بارها و بارها از آن بازدید کنند.” — Adam Loving Freelance Freelance توسعه دهنده بازی های اجتماعی و بنیانگذار گروه های توییتر Twibes


What do Foursquare, Zynga, Nike+, and Groupon have in common? These and many other brands use gamification to deliver a sticky, viral, and engaging experience to their customers. This book provides the design strategy and tactics you need to integrate game mechanics into any kind of consumer-facing website or mobile app. Learn how to use core game concepts, design patterns, and meaningful code samples to a create fun and captivating social environment.Whether you’re an executive, developer, producer, or product specialist, Gamification by Design will show you how game mechanics can help you build customer loyalty.Discover the motivational framework game designers use to segment and engage consumers Understand core game mechanics such as points, badges, levels, challenges, and leaderboards Engage your consumers with reward structures, positive reinforcement, and feedback loops Combine game mechanics with social interaction for activities such as collecting, gifting, heroism, and status Dive into case studies on Nike and Yahoo!, and analyze interactions at Google, Facebook, and Zynga Get the architecture and code to gamify a basic consumer site, and learn how to use mainstream gamification APIs from Badgeville “Turning applications into games is a huge trend. This book does a great job of identifying the core lasting principals you need to inspire your users to visit again and again.” —Adam Loving Freelance Social Game Developer and founder of Twibes Twitter Groups

دانلود کتاب «گیمیفیکیشن با طراحی: پیاده سازی مکانیک بازی در برنامه های وب و موبایل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید