مدیریت

گیمیفیکیشن و مشارکت مصرف کننده: ایجاد ارزش در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات

Gamification and Consumer Engagement: Creating Value in Context of ICT Development

دانلود کتاب Gamification and Consumer Engagement: Creating Value in Context of ICT Development (به فارسی: گیمیفیکیشن و مشارکت مصرف کننده: ایجاد ارزش در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات) نوشته شده توسط «Rimantas Gatautis – Jūratė Banytė – Elena Vitkauskaitė»


اطلاعات کتاب گیمیفیکیشن و مشارکت مصرف کننده: ایجاد ارزش در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Rimantas Gatautis – Jūratė Banytė – Elena Vitkauskaitė

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 216 / 220

حجم فایل: 2.80 مگابایت

کد کتاب: 303054205X , 9783030542054

توضیحات کتاب گیمیفیکیشن و مشارکت مصرف کننده: ایجاد ارزش در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات

در زمینه توسعه سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات، این کتاب بر چگونگی تأثیر گیمیفیکیشن بر تعامل مصرف کننده تمرکز می کند و می تواند برای ایجاد ارزش مشترک برای مشتریان و شرکت ها استفاده شود. بر اساس ساختارهای ارزش مشترک، مشارکت مصرف‌کننده و گیمیفیکیشن، یک مدل مفهومی و یک روش تحقیق ایجاد می‌کند تا آزمایش تجربی را امکان‌پذیر کند و یافته‌های تحقیقات تجربی پیچیده را ارائه دهد. این کتاب استفاده از عناصر بازی و انگیزه بازی کردن را به عنوان ابزاری برای دستیابی به یک اثر روانشناختی نشان می‌دهد، یعنی مشارکت مصرف‌کننده که از طریق فعالیت‌های بازی‌سازی شده و تعامل با برند آشکار می‌شود.

این مطالعه تجربی مشترک، توسط یک تیم متخصص، به این نتیجه می‌رسد که تجزیه و تحلیل ارزش درک شده مصرف‌کننده در زمینه مشارکت در فعالیت‌های بازی‌سازی شده نه تنها باید بین ارزش‌های اقتصادی، عاطفی، عملکردی و اجتماعی مرتبط با شرکت/برند تجاری شناسایی شده تمایز قائل شود. بین ارزش های اجتماعی و عملکردی مرتبط با تعامل


In the context of rapid ICT development, this book focuses on how gamification affects consumer engagement and can be used to create a shared value for customers and companies. Based on the constructs of shared value, consumer engagement and gamification, it creates a conceptual model and a research methodology to enable empirical testing and provide complex empirical research findings. The book demonstrates the use of game elements and the motivation to play games as a means of achieving a psychological effect, i.e., consumer engagement manifested through gamified activities and brand engagement.

This joint empirical study, by an expert team, concludes that the analysis of consumer perceived value in the context of engagement in gamified activities should distinguish between not just the theoretically identified company/brand-related economic, emotional, functional and social values, but also between engagement-related social and functional values.

دانلود کتاب «گیمیفیکیشن و مشارکت مصرف کننده: ایجاد ارزش در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید