دانلود کتاب Games User Research (به فارسی: تحقیق کاربران بازی ها) نوشته شده توسط «Anders Drachen»
اطلاعات کتاب تحقیق کاربران بازی ها
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press USA
نویسنده: Anders Drachen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 560 / 549
حجم فایل: 35.27 مگابایت
کد کتاب: 0198794843 , 9780198794844
توضیحات کتاب تحقیق کاربران بازی ها
بازی ها به صورت تجاری با تجربه بازیکن زنده می شوند و می میرند. تحقیقات کاربر بازیها در مجموع روشی است که ما کیفیت تجربه کاربری (UX) را در بازیها بهینه میکنیم، با همه جنبههای یک بازی از مکانیک و رابط، تصاویر و هنر، تعامل و پیشرفت کار میکنیم، و مطمئن میشویم که هر عنصر به طور هماهنگ و هماهنگ کار میکند. از بازی UX پشتیبانی می کند.
این بدان معناست که تحقیقات کاربران بازی برای تولید بازی ها و شکل دادن به تجربه بازیکنان ضروری و ضروری است. امروزه، Games User Research به عنوان مسیر اصلی برای درک بازیکنان و نحوه طراحی، ساخت و راهاندازی بازیهایی است که UX بازی مناسبی را ارائه میدهند.
تا به حال، دانش در Games User Research و Game UX بوده است. پراکنده بود و هیچ منبع جامع و معتبری در دسترس نبود. این کتاب شکاف فعلی دانش در تحقیقات کاربر بازیها را پر میکند، و منبعی را برای همه افرادی که با بازیکنان و بازیها یا سایر محصولات سرگرمی تعاملی کار میکنند، ایجاد میکند. این برای کسانی که تازه به تحقیقات کاربران بازی میپردازند قابل دسترسی است، در حالی که برای کهنهسربازان صنعت بازی بسیار جامع و روشنتر است. در این کتاب، دهها نفر از کهنهکارها حکمت و بهترین شیوههای خود را در مورد چگونگی برنامهریزی تحقیقات کاربر، بهدست آوردن بینشهای عملی از کاربران، انجام آزمایشهای کاربر محور، روشهای استفاده از چه زمانی، نحوه تأثیرگذاری پلتفرمها بر شیوههای تحقیقاتی کاربر، و موارد بسیار، به اشتراک میگذارند. بیشتر.
This means that Games User Research is essential and integral to the production of games and to shape the experience of players. Today, Games User Research stands as the primary pathway to understanding players and how to design, build, and launch games that provide the right game UX.
Until now, the knowledge in Games User Research and Game UX has been fragmented and there were no comprehensive, authoritative resources available. This book bridges the current gap of knowledge inGames User Research, building the go-to resource for everyone working with players and games or other interactive entertainment products. It is accessible to those new to Games User Research, while being deeply comprehensive and insightful for even hardened veterans of the game industry. In this book, dozens of veterans share their wisdom and best practices on how to plan user research, obtain the actionable insights from users, conduct user-centred testing, which methods to use when, how platforms influence user research practices, and much, much more.
دانلود کتاب «تحقیق کاربران بازی ها»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.