هنر

بازی، طراحی و بازی: رویکردی تفصیلی به طراحی بازی تکراری

Games, Design and Play: A Detailed Approach to Iterative Game Design

دانلود کتاب Games, Design and Play: A Detailed Approach to Iterative Game Design (به فارسی: بازی، طراحی و بازی: رویکردی تفصیلی به طراحی بازی تکراری) نوشته شده توسط «John Sharp & Colleen Macklin [John Sharp]»


اطلاعات کتاب بازی، طراحی و بازی: رویکردی تفصیلی به طراحی بازی تکراری

موضوع اصلی: هنر – مد، هنرهای تزئینی و طراحی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: John Sharp & Colleen Macklin [John Sharp]

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

حجم فایل: 4.08 مگابایت

توضیحات کتاب بازی، طراحی و بازی: رویکردی تفصیلی به طراحی بازی تکراری

راهنمای گام به گام متمرکز بر بازی

ایجاد طرح های بازی عالی

این کتاب یک بازی متمرکز را ارائه می دهد،

رویکرد فرآیند گرا برای طراحی بازی هایی که مردم دوست خواهند داشت

بازی کردن طراحی بر روی ترکیبی از 35 سال طراحی و تدریس

تجربه، کالین مکلین و جان شارپ مفاهیم و

را پیوند می دهند
عناصر بازی به وظایف عملی طراحی بازی. با استفاده از

نمونه های تمام رنگی نشان می دهد که طراحان واقعی بازی چگونه فکر می کنند و

کار کنید، و پتانسیل بیانی شگفت انگیز بازی بزرگ را روشن کنید

طراحی.

این کتاب با تمرکز بر جزئیات کاربردی

شما را از ایده به نمونه اولیه و تست بازی و کاملاً تحقق هدایت می کند

طرح. شما با تصور و ایجاد یک

قدم خواهید گذاشت
عملکرد درونی بازی، از جمله اقدامات اصلی، تم ها،

و به خصوص تجربه بازی آن. گام به گام، شما

همه اجزای “بازی ویدئویی” خود را جمع آوری کنید،

ایجاد عملاً هر نوع بازی: از تعاونی گرفته تا

رقابتی، از شانس گرفته تا نقش آفرینی، و همه چیز در

بین.

Macklin و Sharp معتقدند که بازی‌ها برای

هستند
همه، و طراحی بازی یک شکل هنری هیجان انگیز با

است
آرایه تقریبا نامحدودی از سبک ها، فرم ها و پیام ها. برش

در سراسر پلتفرم سنتی و مرزهای ژانر، آنها به شما کمک می کنند

الهام بخش را در هر کجا که وجود دارد پیدا کنید.

بازی‌ها، طراحی و بازی برای

است.
همه دانشجویان طراحی بازی، و برای سطوح ابتدایی تا متوسط

حرفه ای های بازی، به ویژه طراحان بازی مستقل. پل زدن

شکاف بین تخیل و تولید، به شما کمک می کند

طراحی‌های فوق‌العاده برای بازی باورنکردنی

بسازید
تجربیات!

پوشش شامل موارد زیر است:

  • درک عناصر اصلی طراحی بازی: اقدامات، اهداف،

    قوانین، اشیاء، فضای بازی و بازیکنان

  • تسلط بر “ابزار” مانند محدودیت، تعامل،

    اهداف، چالش ها، استراتژی، شانس، تصمیم، داستان سرایی و

    زمینه

  • مقایسه انواع بازی و تجربیات بازیکن

  • با توجه به تقاضایی که بازی‌های ویدیویی از بازیکنان ایجاد می‌کنند

  • تعیین ارزش‌های طراحی بازی

  • ایجاد اسناد طراحی، شماتیک‌ها و ردیابی

    صفحات گسترده

  • همکاری در تیم ها در یک چشم انداز طراحی مشترک

  • طوفان فکری و ایده پردازی طرح ها

  • استفاده از نمونه های اولیه برای تحقق و اجرای طرح های آزمایشی

  • بهبود طرح ها با استفاده حداکثری از تست بازی

    بازخورد

  • آگاهی از آماده شدن طرح برای تولید

  • یادگیری قوانین تا بتوانید آنها را زیر پا بگذارید!


  • The play-focused, step-by-step guide to

    creating great game designs

    This book offers a play-focused,

    process-oriented approach for designing games people will love

    to play. Drawing on a combined 35 years of design and teaching

    experience, Colleen Macklin and John Sharp link the concepts and

    elements of play to the practical tasks of game design. Using

    full-color examples, they reveal how real game designers think and

    work, and illuminate the amazing expressive potential of great game

    design.

    Focusing on practical details, this book

    guides you from idea to prototype to playtest and fully realized

    design. You’ll walk through conceiving and creating a

    game’s inner workings, including its core actions, themes,

    and especially its play experience. Step by step, you’ll

    assemble every component of your “videogame,”

    creating practically every kind of play: from cooperative to

    competitive, from chance-based to role-playing, and everything in

    between.

    Macklin and Sharp believe that games are for

    everyone, and game design is an exciting art form with a

    nearly unlimited array of styles, forms, and messages. Cutting

    across traditional platform and genre boundaries, they help you

    find inspiration wherever it exists.

    Games, Design and Play is for

    all game design students, and for beginning-to-intermediate-level

    game professionals, especially independent game designers. Bridging

    the gaps between imagination and production, it will help you

    craft outstanding designs for incredible play

    experiences! 

    Coverage includes:

  • Understanding core elements of play design: actions, goals,

    rules, objects, playspace, and players

  • Mastering “tools” such as constraint, interaction,

    goals, challenges, strategy, chance, decision, storytelling, and

    context

  • Comparing types of play and player experiences

  • Considering the demands videogames make on players

  • Establishing a game’s design values

  • Creating design documents, schematics, and tracking

    spreadsheets

  • Collaborating in teams on a shared design vision

  • Brainstorming and conceptualizing designs

  • Using prototypes to realize and playtest designs

  • Improving designs by making the most of playtesting

    feedback

  • Knowing when a design is ready for production

  • Learning the rules so you can break them!

  • دانلود کتاب «بازی، طراحی و بازی: رویکردی تفصیلی به طراحی بازی تکراری»

    مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

    دیدگاهتان را بنویسید