برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی همه در یک

Game programming all in one

دانلود کتاب Game programming all in one (به فارسی: برنامه نویسی بازی همه در یک) نوشته شده توسط «Jonathan S. Harbour»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی همه در یک

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Thomson Course Technology

نویسنده: Jonathan S. Harbour

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 833

حجم فایل: 12.33 مگابایت

کد کتاب: 1598632892 , 9781598632897

نوبت چاپ: 3rd ed

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی همه در یک

برنامه نویسی بازی All in One, Third Edition به برنامه نویسان مشتاق بازی مهارت هایی را می دهد که برای ایجاد بازی های با کیفیت حرفه ای لازم است. اگر دانش کاری C یا C++ دارید و آماده هستید تا مهارت های خود را در زمینه برنامه نویسی بازی گسترش دهید، پس آماده شوید تا سفر خود را با این آخرین نسخه آغاز کنید! شما موضوع برنامه نویسی را به طور کلی پوشش نمی دهید، بلکه به ویژگی های برنامه نویسی برای بازی ها می پردازید. با استفاده از کتابخانه بازی Allegro چند پلتفرمی، یاد خواهید گرفت که چگونه بازی‌های کاملی بنویسید که تقریباً روی هر سیستم عاملی اجرا شوند. اسکرین شات های Windows® و Linux® در سرتاسر نمایش داده می شوند. با استفاده از تکنیک های آموزش داده شده در این کتاب و ابزارهای موجود در CD-ROM، می توانید برنامه های استاندارد Windows و DirectX® را بدون هزینه کامپایلر گران قیمت بنویسید.


Game Programming All in One, Third Edition gives aspiring game programmers the skills that are needed to create professional-quality games. If you have a working knowledge of C or C++ and are ready to expand your skills into the field of game programming, then get ready to begin your journey with this latest edition! You won’t cover the topic of programming in general, but rather the specifics of programming for games. Using the cross-platform Allegro game library, you’ll learn how to write complete games that will run on almost any operating system. Both Windows® and Linux® screenshots are displayed throughout. Using the techniques taught within this book and the tools included on the CD-ROM, you’ll be able to write standard Windows and DirectX® programs without the cost of an expensive compiler.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی همه در یک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید