برنامه نويسي

طراحی رابط بازی

Game Interface Design

دانلود کتاب Game Interface Design (به فارسی: طراحی رابط بازی) نوشته شده توسط «Brent Fox»


اطلاعات کتاب طراحی رابط بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Course Technology PTR

نویسنده: Brent Fox

زبان: english

فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 233

حجم فایل: 3.54 مگابایت

کد کتاب: 1592005934 , 9781592005932

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی رابط بازی

به عنوان یک طراح بازی و کارگردان هنری، امیدوار بودم که بینشی در مورد روانشناسی طراحی رابط کاربری برای قابلیت استفاده و اثربخشی بهینه داشته باشم. در عوض، من آموزش هایی برای بهینه سازی گرافیک وب در فتوشاپ دریافت کردم. این کتاب به طور دقیق و کاملاً برای مبتدیان است، مجموعه دیگری از آموزش ها با هدف سرمایه گذاری از بازار طراحان مشتاقی که دوست دارند بازی بسازند، اگر فقط می دانستند چگونه کدنویسی و طراحی کنند. و طبق معمول کتاب حتی برای آنها هم کم است. ناگفته نماند که اگر بتوانید کد یک بازی کامل را در فلش بنویسید، نیازی نیست کسی به شما نحوه نوشتن کد یک دکمه را آموزش دهد. با این حال، فاکس چندین صفحه را به کدنویسی یک دکمه ساده در Flash اختصاص می دهد.

بینش حرفه‌ای در این کتاب وجود دارد – یعنی برجسته کردن دکمه‌های مهم‌تر با افزایش اندازه یا تضاد آنها در ارزش رنگ – اما حتی این هم کمابیش عقل سلیمی است. رد شدن از صفحات گذشته و صفحات آموزش مقدماتی فتوشاپ فقط برای یادگیری این که بازیکنان دوست ندارند متن در بازی های ویدیویی بخوانند، باعث اتلاف وقت و اتلاف پول می شود.

صادقانه بگویم، نمی توانم به کسی فکر کنم که از تمام اطلاعات این کتاب بهره مند شود. حتی کسی که قبلاً هرگز از Flash استفاده نکرده است بهتر است از آموزش های داخلی Adobe یاد بگیرد.


As a game designer and art director, I was hoping to get some insight into the psychology of designing user interface for optimum usability and effectiveness. Instead, I got tutorials for optimizing web graphics in Photoshop. This book is strictly and completely for beginners, another collection of tutorials aimed at capitalizing on the market of aspiring designers that would like to make games, if only they knew how to code and draw. And, as usual, the book falls short even for them. It should go without saying that if you can write the code for a whole game in Flash, you don’t need someone to teach you how to write the code for a button. Fox, however, devotes several pages to coding a simple button in Flash.

There is some professional insight in the book- i.e. making more important buttons stand out by increasing their size or their contrast in color value- but even that is all more or less common sense. Skipping past pages and pages of introductory photoshop tutorials just to learn that players don’t like to read text in video games feels like a waste of time, and a waste of money.

To be honest, I can’t think of anyone that would benefit from all the information in this book. Even someone who’s never used Flash before would be better off learning from Adobe’s built-in tutorials.

دانلود کتاب «طراحی رابط بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید