کامپیوترها

معماری موتور بازی

Game Engine Architecture

دانلود کتاب Game Engine Architecture (به فارسی: معماری موتور بازی) نوشته شده توسط «Jason Gregory»


اطلاعات کتاب معماری موتور بازی

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Jason Gregory

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 1200 / 1240

حجم فایل: 39.02 مگابایت

کد کتاب: 1351974289 , 9781351974288

نوبت چاپ: 3.

توضیحات کتاب معماری موتور بازی

در این نسخه جدید و بهبود یافته سوم از معماری بسیار محبوب موتور بازی، جیسون گرگوری از نزدیک به دو دهه تجربه خود در Midway، Electronic Arts و Naughty Dog استفاده می کند تا هم تئوری و هم عمل توسعه نرم افزار موتور بازی را ارائه دهد. در این کتاب، طیف وسیعی از فن‌آوری‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده استودیوهای بازی AAA هر کدام به تفصیل توضیح داده شده‌اند و نقش‌های آن‌ها در یک موتور بازی با قدرت صنعتی واقعی نشان داده شده‌اند.


In this new and improved third edition of the highly popular Game Engine Architecture, Jason Gregory draws on his nearly two decades of experience at Midway, Electronic Arts and Naughty Dog to present both the theory and practice of game engine software development. In this book, the broad range of technologies and techniques used by AAA game studios are each explained in detail, and their roles within a real industrial-strength game engine are illustrated.

دانلود کتاب «معماری موتور بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید