برنامه نویسی: بازی

مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم

Game Design Foundations Tillganglig for anvandare inom Stockholms universitet

دانلود کتاب Game Design Foundations Tillganglig for anvandare inom Stockholms universitet (به فارسی: مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم) نوشته شده توسط «Roger E. Pedersen»


اطلاعات کتاب مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Publishing Inc.

نویسنده: Roger E. Pedersen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 469

حجم فایل: 3.77 مگابایت

کد کتاب: 1556229739 , 9781556229732

توضیحات کتاب مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم

Game Design Foundations فرآیندی ساده برای طراحان بازی فراهم می کند تا مفاهیم خود را بیان کنند و روند توسعه را آغاز کنند. طراح بازی Roger E. Pedersen ژانرهای مختلف بازی را بررسی می کند، روند تحقیق را مورد بحث قرار می دهد و اصول اولیه مورد نیاز برای درک برنامه نویسی، آثار هنری، صدا و صدا، تست و فیلمنامه نویسی (خطی و غیرخطی) را توضیح می دهد. این کتاب مثال‌های گسترده‌ای را برای نشان دادن روند توسعه بازی ارائه می‌کند و شامل بیش از ۱۲۰۰ ایده بازی است. ابزارها و اسرار یک طراح بازی با 20 سال سابقه و بیش از 50 عنوان بازی را به اعتبار خود بیاموزید.

* یاد بگیرید که چگونه مفهوم خود را به طور کامل تحقیق کنید.

* ابزارهای مورد نیاز برای صدا، موسیقی و هنر و انیمیشن دو بعدی و سه بعدی را بیابید.

* انواع موتورهای سه بعدی موجود برای توسعه بازی را کشف کنید.

* اصول برنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، هوش مصنوعی، تست و رابط کاربری را بدانید.

* یاد بگیرید که چگونه اسناد مهم را طراحی و بنویسید، از جمله یک پیجر، خلاصه اجرایی و سند طراحی.

* مثال های متعدد ارائه شده را برای راه هایی تجزیه و تحلیل کنید تا ایده و دیدگاه بازی خود را مستند و آماده توسعه کنید.

روی سی دی: * نسخه نمایشی Reel Deal Poker Challenge * ابزارهای صوتی و گرافیکی نرم افزار FMJ: Any Image v2.5، Image Eye v6.0، Awave Audio v7.6، و Awave Studio v8.5 * کد کامل برای مثال tic-tac-toe در Visual BASIC و Visual C++ * بیش از 1200 ایده بازی


Game Design Foundations provides an easy-to-follow process for game designers to express their concepts and begin the development process. Game designer Roger E. Pedersen explores the various game genres, discusses the research process, and explains the basics needed to understand programming, artwork, sound and audio, testing, and scriptwriting (both linear and non-linear). The book provides extensive examples to illustrate the game development process and includes more than 1,200 game ideas. Learn the tools and secrets of a game designer with 20 years of experience and more than 50 gaming titles to his credit.

* Learn how to thoroughly research your concept.

* Find out about the tools needed for sound, music, and 2D and 3D art and animation.

* Discover the variety of 3D engines that are available for game development.

* Understand the basics of programming, scriptwriting, artificial intelligence, testing, and the user interface.

* Learn how to design and write important documents including the one pager, executive summary, and design document.

* Analyze the numerous examples provided for ways to get your game idea and vision documented and ready to be developed.

ON THE CD: * Reel Deal Poker Challenge demo * FMJ Software’s audio and graphics tools: Any Image v2.5, Image Eye v6.0, Awave Audio v7.6, and Awave Studio v8.5 * Full code for tic-tac-toe example in Visual BASIC and Visual C++ * More than 1,200 game ideas

دانلود کتاب «مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید