دانلود کتاب Game Design Foundations Tillganglig for anvandare inom Stockholms universitet (به فارسی: مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم) نوشته شده توسط «Roger E. Pedersen»
اطلاعات کتاب مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Publishing Inc.
نویسنده: Roger E. Pedersen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 469
حجم فایل: 3.77 مگابایت
کد کتاب: 1556229739 , 9781556229732
توضیحات کتاب مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم
Game Design Foundations فرآیندی ساده برای طراحان بازی فراهم می کند تا مفاهیم خود را بیان کنند و روند توسعه را آغاز کنند. طراح بازی Roger E. Pedersen ژانرهای مختلف بازی را بررسی می کند، روند تحقیق را مورد بحث قرار می دهد و اصول اولیه مورد نیاز برای درک برنامه نویسی، آثار هنری، صدا و صدا، تست و فیلمنامه نویسی (خطی و غیرخطی) را توضیح می دهد. این کتاب مثالهای گستردهای را برای نشان دادن روند توسعه بازی ارائه میکند و شامل بیش از ۱۲۰۰ ایده بازی است. ابزارها و اسرار یک طراح بازی با 20 سال سابقه و بیش از 50 عنوان بازی را به اعتبار خود بیاموزید.
* یاد بگیرید که چگونه مفهوم خود را به طور کامل تحقیق کنید.
* ابزارهای مورد نیاز برای صدا، موسیقی و هنر و انیمیشن دو بعدی و سه بعدی را بیابید.
* انواع موتورهای سه بعدی موجود برای توسعه بازی را کشف کنید.
* اصول برنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، هوش مصنوعی، تست و رابط کاربری را بدانید.
* یاد بگیرید که چگونه اسناد مهم را طراحی و بنویسید، از جمله یک پیجر، خلاصه اجرایی و سند طراحی.
* مثال های متعدد ارائه شده را برای راه هایی تجزیه و تحلیل کنید تا ایده و دیدگاه بازی خود را مستند و آماده توسعه کنید.
روی سی دی: * نسخه نمایشی Reel Deal Poker Challenge * ابزارهای صوتی و گرافیکی نرم افزار FMJ: Any Image v2.5، Image Eye v6.0، Awave Audio v7.6، و Awave Studio v8.5 * کد کامل برای مثال tic-tac-toe در Visual BASIC و Visual C++ * بیش از 1200 ایده بازی
* Learn how to thoroughly research your concept.
* Find out about the tools needed for sound, music, and 2D and 3D art and animation.
* Discover the variety of 3D engines that are available for game development.
* Understand the basics of programming, scriptwriting, artificial intelligence, testing, and the user interface.
* Learn how to design and write important documents including the one pager, executive summary, and design document.
* Analyze the numerous examples provided for ways to get your game idea and vision documented and ready to be developed.
ON THE CD: * Reel Deal Poker Challenge demo * FMJ Software’s audio and graphics tools: Any Image v2.5, Image Eye v6.0, Awave Audio v7.6, and Awave Studio v8.5 * Full code for tic-tac-toe example in Visual BASIC and Visual C++ * More than 1,200 game ideas
دانلود کتاب «مبانی طراحی بازی در دسترس کاربران دانشگاه استکهلم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.