برنامه نویسی: بازی

تعادل بازی

Game Balance

دانلود کتاب Game Balance (به فارسی: تعادل بازی) نوشته شده توسط «Ian Schreiber – Brenda Romero»


اطلاعات کتاب تعادل بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Ian Schreiber – Brenda Romero

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 806 / 807

حجم فایل: 8.01 مگابایت

کد کتاب: 1498799574 , 9781498799577

توضیحات کتاب تعادل بازی

در زمینه طراحی بازی، تعادل بازی را به بهترین شکل می توان به عنوان یک هنر سیاه توصیف کرد. این فرآیندی است که طی آن طراحان بازی یک بازی را به طور همزمان برای بازیکنان منصفانه می سازند و در عین حال سختی لازم را برای آنها فراهم می کنند تا هم هیجان انگیز و هم چالش برانگیز باشد بدون اینکه بازی کاملاً قابل پیش بینی باشد. این شامل ترکیبی از ریاضیات، روانشناسی، و گهگاه زمینه های دیگری مانند اقتصاد و نظریه بازی است.

Game Balance به خوانندگان نگاهی پویا به طراحی بازی و تئوری بازیکن ارائه می دهد. در سرتاسر کتاب، موضوعات مرتبط با استفاده از برنامه های صفحه گسترده در هر فصل گنجانده خواهد شد. بنابراین، این کتاب به عنوان یک مرجع مفید در Microsoft Excel، Google Spreadsheets و دیگر برنامه‌های صفحه گسترده و کاربردهای آن‌ها برای طراحان بازی است.

ویژگی‌ها

p>

  • اولین و تنها کتابی که تعادل بازی را به عنوان یک موضوع به طور عمیق بررسی می کند
  • موضوعات از متوسط ​​تا پیشرفته متغیر است، در حالی که به سبکی در دسترس نوشته شده است که حتی چالش‌برانگیزترین مفاهیم ریاضی را تا جایی که یک دانش‌آموز مبتدی طراحی بازی می‌تواند آن‌ها را درک کرده و به کار ببرد، ابهام‌زدایی می‌کند.
  • حاوی تکنیک های صفحه گسترده قدرتمندی است که با همه برنامه های اصلی صفحه گسترده آزمایش شده و با وظایف طراحی بازی در دنیای واقعی آزمایش شده است
  • تمرین‌های کوتاهی را در پایان هر فصل ارائه می‌کند تا امکان تمرین تکنیک‌های مورد بحث در آن را به همراه سه پروژه بلندمدت که در سراسر کتاب به بخش‌هایی تقسیم می‌شوند که شامل ایجاد آن‌ها می‌شود را فراهم می‌کند
  • نوشته شده توسط برنده جایزه d طراحان طراحی با چندین دهه تجربه در این زمینه

یان شرایبر از سال 2000 در این صنعت بوده است. ابتدا به عنوان برنامه نویس و سپس به عنوان طراح بازی. او بر روی هشت عنوان بازی منتشر شده، بازی های آموزشی/شبیه سازی برای سه شرکت Fortune 500 کار کرده است و به پروژه های دانشجویی بی شماری مشاوره داده است. او یکی از بنیانگذاران Global Game Jam، بزرگترین رویداد جم حضوری بازی در جهان است. ایان از سال 2006 دوره های طراحی و توسعه بازی را در کالج ها و دانشگاه های مختلف تدریس کرده است.

برندا رومرو کارگردان بازی، کارآفرین، هنرمند و جایزه فولبرایت برنده جایزه بفتا است. دریافت کننده و در حال حاضر کارگردان بازی و خالق فرنچایز Empire of Sin است. او به‌عنوان کارگردان بازی روی ۵۰ بازی کار کرده و در عناوین مهم بسیاری از جمله مجموعه‌های جادوگرو Jagged Alliance و عناوین در Ghost Recon، Dungeons مشارکت داشته است. & Dragons، و حق رای دادن Def Jam.


Within the field of game design, game balance can best be described as a black art. It is the process by which game designers make a game simultaneously fair for players while providing them just the right amount of difficulty to be both exciting and challenging without making the game entirely predictable. This involves a combination of mathematics, psychology, and occasionally other fields such as economics and game theory.

Game Balance offers readers a dynamic look into game design and player theory. Throughout the book, relevant topics on the use of spreadsheet programs will be included in each chapter. This book therefore doubles as a useful reference on Microsoft Excel, Google Spreadsheets, and other spreadsheet programs and their uses for game designers.

FEATURES

  • The first and only book to explore game balance as a topic in depth
  • Topics range from intermediate to advanced, while written in an accessible style that demystifies even the most challenging mathematical concepts to the point where a novice student of game design can understand and apply them
  • Contains powerful spreadsheet techniques which have been tested with all major spreadsheet programs and battle-tested with real-world game design tasks
  • Provides short-form exercises at the end of each chapter to allow for practice of the techniques discussed therein along with three long-term projects divided into parts throughout the book that involve their creation
  • Written by award-winning designers with decades of experience in the field

Ian Schreiber has been in the industry since 2000, first as a programmer and then as a game designer. He has worked on eight published game titles, training/simulation games for three Fortune 500 companies, and has advised countless student projects. He is the co-founder of Global Game Jam, the largest in-person game jam event in the world. Ian has taught game design and development courses at a variety of colleges and universities since 2006.

Brenda Romero is a BAFTA award-winning game director, entrepreneur, artist, and Fulbright award recipient and is presently game director and creator of the Empire of Sin franchise. As a game director, she has worked on 50 games and contributed to many seminal titles, including the Wizardry and Jagged Alliance series and titles in the Ghost Recon, Dungeons & Dragons, and Def Jam franchises.

دانلود کتاب «تعادل بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید