دانلود کتاب Game Audio Development with Unity 5.X (به فارسی: توسعه صوتی بازی با Unity 5.X) نوشته شده توسط «Micheal Lanham»
اطلاعات کتاب توسعه صوتی بازی با Unity 5.X
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Micheal Lanham
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 404 / 394
حجم فایل: 23.58 مگابایت
کد کتاب: 1787286452 , 9781787286450
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب توسعه صوتی بازی با Unity 5.X
صدای بازی یکی از مولفه های کلیدی در موفقیت یک بازی است و در صنعت بازی بسیار محبوب است. بنابراین اگر شما یک توسعهدهنده بازی هستید و به دنبال تسخیر بازار گیمر هستید، این کتاب راهحل مناسبی برای شماست.
در این کتاب، ما شما را در یک سفر گام به گام راهنمایی میکنیم که به شما یاد میدهد اجرای موسیقی متن اصلی و جذاب و SFX با Unity 5.x. ابتدا با اصول ساخت صدا و صدا بازی در Unity آشنا خواهید شد. پس از گذر از موضوعات اصلی توسعه صدا: منابع صوتی، صدای فضایی، میکس، جلوه ها و موارد دیگر. سپس این گزینه را خواهید داشت که به موضوعات پیشرفته تری مانند صدای پویا و تطبیقی عمیق تر بپردازید. همچنین یاد خواهید گرفت که با استفاده از Unity Audio Mixer صدای پویا و تطبیقی ایجاد کنید. علاوه بر این، خواهید آموخت که چگونه از ابزارهای شخص ثالث حرفه ای مانند FMOD برای توسعه صدا در Unity استفاده می شود. سپس با استفاده از ایستگاه کاری ساده و در عین حال قدرتمند صوتی Reaper، تکنیک های تجسم صدا را ایجاد کرده و موسیقی اصلی خود را ایجاد خواهید کرد. در نهایت، نکات، تکنیکها و استراتژیهایی را برای کمک به شما در بهینهسازی عملکرد صوتی بازی یا عیبیابی مشکلات مرور خواهید کرد.
در پایان کتاب، مهارتهای اجرای صدا و موسیقی حرفهای را کسب خواهید کرد. همراه با دانش پایه خوب اصول صوتی و موسیقی، میتوانید در طیف وسیعی از ابزارهای توسعه بازی دیگر اعمال کنید.
In this book, we will take you through a step by step journey which will teach you to implement original and engaging soundtracks and SFX with Unity 5.x. You will be firstly introduced to the basics of game audio and sound development in Unity. After going through the core topics of audio development: audio sources, spatial sound, mixing, effects, and more; you will then have the option of delving deeper into more advanced topics like dynamic and adaptive audio. You will also learn to develop dynamic and adaptive audio using the Unity Audio Mixer. Further, you will learn how professional third party tools like FMOD are used for audio development in Unity. You will then go through the creation of sound visualization techniques and creating your own original music using the simple yet powerful audio workstation Reaper. Lastly, you will go through tips, techniques and strategies to help you optimize game audio performance or troubleshoot issues.
At the end of the book, you’ll have gained the skills to implement professional sound and music. Along with a good base knowledge audio and music principles you can apply across a range of other game development tools.
دانلود کتاب «توسعه صوتی بازی با Unity 5.X»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.