دانلود کتاب Fundamental 2D Game Programming with Java (به فارسی: برنامه نویسی اساسی بازی دو بعدی با جاوا) نوشته شده توسط «Timothy M. Wright»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی اساسی بازی دو بعدی با جاوا
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cengage Learning PTR
نویسنده: Timothy M. Wright
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 656 / 654
حجم فایل: 10.41 مگابایت
کد کتاب: 1305076532 , 9781305076532
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی اساسی بازی دو بعدی با جاوا
یادگیری اصول برنامه نویسی بازی های دو بعدی کلید ایجاد سریع تخصص در توسعه بازی شما است. درک عناصر محیط دوبعدی پایه محکمی را در ساخت بازی ایجاد می کند، چه از دو بعدی بمانید و چه ادامه دهید. برنامه نویسی اساسی بازی دو بعدی با جاوا به شما اصول اولیه استفاده از جاوا را می آموزد، از جمله برنامه نویسی برنامه، بازی های تمام صفحه، مدیریت ورودی، تبدیل ماتریس، فیزیک پایه، تست تقاطع، تشخیص برخورد و موارد دیگر. این کتاب شامل سه بخش است: The Foundations (ساخت یک بازی ساده نمونه اولیه)، لهستانی (تنظیم دقیق برای ایجاد یک تجربه بازی رضایتبخش)، و The Complete Game (ایجاد یک بازی کامل از ابتدا تا انتها). نویسنده و توسعهدهنده بازی تیموتی رایت مجموعه ابزار کد و تخصص خود را به اشتراک میگذارد تا به شما در سرعت بخشیدن به روند برنامهنویسی بازی در جاوا کمک کند. مهارتهای جاوا خود را تقویت کنید و با برنامهنویسی اساسی بازیهای دوبعدی با JAVA، از خلق بازیها لذت ببرید.
دانلود کتاب «برنامه نویسی اساسی بازی دو بعدی با جاوا»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.