بازاریابی: تبلیغات

روابط عمومی تمام عیار: اینکه مردم درباره شما، کسب و کار یا محصول شما صحبت کنند

Full Frontal PR: Getting People Talking About You, Your Business, or Your Product

دانلود کتاب Full Frontal PR: Getting People Talking About You, Your Business, or Your Product (به فارسی: روابط عمومی تمام عیار: اینکه مردم درباره شما، کسب و کار یا محصول شما صحبت کنند) نوشته شده توسط «Richard Laermer – Michael Prichinello»


اطلاعات کتاب روابط عمومی تمام عیار: اینکه مردم درباره شما، کسب و کار یا محصول شما صحبت کنند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Bloomberg Press

نویسنده: Richard Laermer – Michael Prichinello

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 233

حجم فایل: 425 کیلوبایت

کد کتاب: 1576600998 , 9781576600993

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب روابط عمومی تمام عیار: اینکه مردم درباره شما، کسب و کار یا محصول شما صحبت کنند

این یک نقشه راه با ارزش به سرزمین وزوز، و راهنمای برای به دام انداختن تبلیغات است. نویسندگان نمونه هایی از روابط عمومی خوب و بد، و نحوه جلب توجه رسانه ها را بدون کمک یک شرکت روابط عمومی و بدون بودجه زیاد ارائه می دهند.


This is a valuable road map to the land of buzz, and guide for snaring publicity. The authors provide examples of good and bad PR, and how to elicit media attention for yourself without the help of a PR firm and without a large budget.

دانلود کتاب «روابط عمومی تمام عیار: اینکه مردم درباره شما، کسب و کار یا محصول شما صحبت کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید