برنامه نویسی: بازی

پردازش بیانی: داستان های دیجیتال، بازی های رایانه ای و مطالعات نرم افزاری

Expressive Processing: Digital Fictions, Computer Games, and Software Studies

دانلود کتاب Expressive Processing: Digital Fictions, Computer Games, and Software Studies (به فارسی: پردازش بیانی: داستان های دیجیتال، بازی های رایانه ای و مطالعات نرم افزاری) نوشته شده توسط «Noah Wardrip-Fruin»


اطلاعات کتاب پردازش بیانی: داستان های دیجیتال، بازی های رایانه ای و مطالعات نرم افزاری

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Noah Wardrip-Fruin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 504 / 488

حجم فایل: 4.08 مگابایت

کد کتاب: 0262517531 , 9780262517539

توضیحات کتاب پردازش بیانی: داستان های دیجیتال، بازی های رایانه ای و مطالعات نرم افزاری

چه چیزی در درک رسانه های دیجیتال اهمیت دارد؟ آیا نگاه کردن به ظاهر خارجی و تجربه مخاطبان نرم افزار کافی است – یا باید بیشتر نگاه کنیم؟ در پردازش بیانی، نوح واردریپ-فروین استدلال می کند که درک آنچه در زیر سطح می گذرد، فرآیندهای محاسباتی که باعث عملکرد رسانه دیجیتال می شود، ضروری است. Wardrip-Fruin با بررسی آثار خاص رسانه های دیجیتال از درمانگر شبیه سازی شده Eliza گرفته تا بازی پیچیده برنامه ریزی شهری SimCity به “پردازش بیانی” نگاه می کند. او ادعا می کند که رسانه های دیجیتال نمونه های قابل فهمی از چیزهایی را ارائه می دهند که ما باید در مورد نرم افزار به طور کلی بدانیم. برای مثال، اگر توانایی‌ها و تاریخچه‌های تکنیک‌های هوش مصنوعی را در زمینه یک بازی رایانه‌ای درک کنیم، می‌توانیم از این درک برای قضاوت درباره استفاده از تکنیک‌های مشابه در زمینه‌های اجتماعی پرمخاطره مانند نظارت استفاده کنیم.


What matters in understanding digital media? Is looking at the external appearance and audience experience of software enough–or should we look further? In Expressive Processing, Noah Wardrip-Fruin argues that understanding what goes on beneath the surface, the computational processes that make digital media function, is essential. Wardrip-Fruin looks at “expressive processing” by examining specific works of digital media ranging from the simulated therapist Eliza to the complex city-planning game SimCity. Digital media, he contends, offer particularly intelligible examples of things we need to understand about software in general; if we understand, for instance, the capabilities and histories of artificial intelligence techniques in the context of a computer game, we can use that understanding to judge the use of similar techniques in such higher-stakes social contexts as surveillance.

دانلود کتاب «پردازش بیانی: داستان های دیجیتال، بازی های رایانه ای و مطالعات نرم افزاری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید