دانلود کتاب Exhibit Marketing and Trade Show Intelligence: Successful Boothmanship and Booth Design (به فارسی: بازاریابی نمایشگاهی و هوشمندی نمایشگاه تجاری: غرفه سازی و طراحی غرفه موفق) نوشته شده توسط «Klaus Solberg Søilen (auth.)»
اطلاعات کتاب بازاریابی نمایشگاهی و هوشمندی نمایشگاه تجاری: غرفه سازی و طراحی غرفه موفق
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Klaus Solberg Søilen (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 150 / 187
حجم فایل: 2.22 مگابایت
کد کتاب: 3642367933 , 9783642367939
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی نمایشگاهی و هوشمندی نمایشگاه تجاری: غرفه سازی و طراحی غرفه موفق
“سازمان دهندگان نمایشگاه و مدیران سالن باید شناخت کاملی از مشتریان خود داشته باشند و باید به صنایعی که به آنها خدمت می کنند بسیار نزدیک باشند. ما باید به سرعت به نیازهای در حال تغییر آنها واکنش نشان دهیم و حتی از آنها جلوتر باشیم. منحنی در ارائه ابزارها و خدماتی که آنها برای رسیدن به اهداف تجاری خود به آنها نیاز دارند. این کتاب، بازاریابی نمایشگاهی و هوش تجاری نمایشگاهی، به همه کسانی که در صنعت نمایشگاه هستند کمک می کند تا در جریان روندها و تغییرات در مسیر بهبود قرار بگیرند. بازگشت سرمایه (ROI) مشتری ما و در عین حال ما را تقویت می کند.”
پل وودوارد
مدیر عامل
UFI، انجمن جهانی صنعت نمایشگاه
“صنعت نمایشگاهها و رویدادها در چند سال گذشته به سرعت در حال گسترش بوده است و فرصتهای جهانی بسیاری را برای یک حرفه جذاب و با ارزش ارائه میدهد. بازاریابی نمایشگاهی و تقویت کننده ؛ تجارت نمایشگاه هوشمند به کسانی که علاقه مند به حرفه ای در مدیریت نمایشگاه و رویداد هستند پایه ای محکم را ارائه می دهد در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک دارایی ارزشمند برای هر سازمان.”
جیم وورم، مدیر اجرایی
نمایشگاه و amp; انجمن بازاریابان رویداد (E2MA)
“کتاب دکتر کلاوس سولبرگ سویلن یک کتاب راهنمای حیاتی برای همه بازاریابانی است که با نمایشگاه ها به عنوان یک ابزار بازاریابی کار می کنند. این کتاب واضح و بسیار مفید است. توصیه هایی برای اقدامات قبل، زیر و بعد از برگزاری نمایشگاه».
اسوند هولنسن، نویسنده “بازاریابی جهانی” (پیرسون) و دانشیار بازاریابی بین المللی در دانشگاه جنوب دانمارک.
“Exhibition organizers and venue managers must have a thorough knowledge of their customers and they must be very close to the industries they serve. We must react rapidly to their changing needs and even be ahead of the curve in providing the tools and services which they’ll need to successfully meet their business objectives. This book, Exhibit Marketing and Trade Show Intelligence, will assist all those in the exhibition industry to stay on top of trends and changes as we work to improve our customer’s ROI and at the same time strengthen our own bottom line.”
Paul Woodward
Managing Director
UFI, the Global Association of the Exhibition Industry
“The Exhibit and Event industry has been rapidly expanding over the past several years and offers many global opportunities for a fascinating and rewarding career. Exhibit Marketing & Trade Show Intelligence provides those interested in a career in Exhibit and Event Management a solid foundation on how to become a valuable asset to any organization.”
Jim Wurm, Executive Director
Exhibit & Event Marketers Association (E2MA)
“Dr. Klaus Solberg Søilen’s book is a vital handbook for all marketers who work with exhibitions as a marketing tool. The book provides clear and extremely useful recommendations for actions before, under and after the exhibition has taken place”.
Svend Hollensen, author of “Global Marketing”(Pearson) and Associate Professor of International Marketing at the University of Southern Denmark.
دانلود کتاب «بازاریابی نمایشگاهی و هوشمندی نمایشگاه تجاری: غرفه سازی و طراحی غرفه موفق»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.