دانلود کتاب Ethical Traceability and Communicating Food (به فارسی: ردیابی اخلاقی و ارتباط غذا) نوشته شده توسط «Christian Coff – David Barling – Michiel Korthals – Thorkild Nielsen»
اطلاعات کتاب ردیابی اخلاقی و ارتباط غذا
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Christian Coff – David Barling – Michiel Korthals – Thorkild Nielsen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 329
حجم فایل: 1.89 مگابایت
کد کتاب: 1402085249 , 9781402085246
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ردیابی اخلاقی و ارتباط غذا
قابلیت ردیابی – توانایی ردیابی یک محصول از مزرعه تا بشقاب – اکنون به طور گسترده در بخش مواد غذایی برای اهداف مختلفی استفاده می شود: به شرکت ها اجازه می دهد کارایی را بهبود بخشند، فراخوانی محصول را تسهیل می کند و به تولیدکنندگان کمک می کند ویژگی های خاص را مشخص کنند. از کالاهای آنها اما سیستمهای ردیابی عمدتاً توسط افرادی که مستقیماً در زنجیره غذایی شرکت دارند طراحی و استفاده میشوند. افرادی که در انتهای زنجیره غذایی قرار دارند، یعنی «مصرفکنندگان مواد غذایی» نمیتوانند در مورد ویژگیها ردیابی شوند و به ندرت میتوانند به اطلاعات ذخیرهشده در سیستمهای ردیابی دسترسی داشته باشند.
این کتاب از گفتارهای فلسفی (مانند) استفاده میکند. اخلاق، فلسفه سیاسی و فلسفه قانون) پیرامون اخلاق غذایی و تحقیقات تجربی در سه زنجیره غذایی مهم (نان بریتانیا، بیکن دانمارکی و روغن زیتون یونانی) برای استدلال این که سیستمهای ردیابی اخلاقی میتوانند برای برقراری ارتباط اطلاعات غذا با مصرفکنندگان مورد استفاده قرار گیرند و به آنها اجازه ندهند. فقط برای انتخاب مواد غذایی مطابق با ارزش های خود، بلکه برای ایفای نقش آگاهانه تر در نحوه تولید و توزیع غذا. این برای دانشگاهیان، دانشجویان و سیاست گذاران علاقه مند به قابلیت ردیابی، اخلاق غذایی و سیاست غذایی جذاب خواهد بود.
Traceability – the ability to track a product from farm to plate – is now widely used in the food sector for a range of purposes: it allows companies to improve efficiency, facilitates product recall, and helps producers flag the specific characteristics of their goods. But traceability systems are mainly designed and used by the people directly involved in the food chain. The people at the end of the food chain – food consumers – have little say in which attributes are traced, and can rarely access the information stored in traceability systems.
This book draws on philosophical discourses (like ethics, political philosophy and philosophy of law) around food ethics and empirical research in three important food chains (UK bread, Danish bacon and Greek olive oil) to argue that ethical traceability systems could be used to communicate food information to consumers, allowing them not only to make food choices consistent with their own values, but also to play a more informed role in the way food is produced and distributed. It will appeal to academics, students and policy makers with an interest in traceability, food ethics and food policy.
دانلود کتاب «ردیابی اخلاقی و ارتباط غذا»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.