هنر

توسعه بازی End-to-End: ایجاد بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های جدی مستقل از شروع تا پایان

End-to-End Game Development: Creating Independent Serious Games and Simulations from Start to Finish

دانلود کتاب End-to-End Game Development: Creating Independent Serious Games and Simulations from Start to Finish (به فارسی: توسعه بازی End-to-End: ایجاد بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های جدی مستقل از شروع تا پایان) نوشته شده توسط «Nick Iuppa – Terry Borst»


اطلاعات کتاب توسعه بازی End-to-End: ایجاد بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های جدی مستقل از شروع تا پایان

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: Nick Iuppa – Terry Borst

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 356

حجم فایل: 17.97 مگابایت

کد کتاب: 0240811798 , 9780240811796

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب توسعه بازی End-to-End: ایجاد بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های جدی مستقل از شروع تا پایان

شما بخشی از یک سرمایه گذاری جدید، یک شرکت مستقل بازی هستید و در شرف اجرای اولین پروژه توسعه خود هستید. مشتری یک بازی جدی می خواهد، بازی با اهداف آموزشی و معیارهای ارزیابی. یا ممکن است خودتان در موقعیتی قرار داشته باشید که چنین پروژه ای را چراغ سبز کنید و معتقد باشید که می تواند ماموریت و اهداف سازمان شما را پیش ببرد. این کتاب یک فرآیند اثبات شده برای انجام یک پروژه بازی مستقل از ابتدا تا انتها را ارائه می دهد. برای ساختن یک بازی موفق، باید کلاه های زیادی بر سر داشته باشید. گرافیست‌ها، مهندسان نرم‌افزار، طراحان، تولیدکنندگان، بازاریاب‌ها وجود دارند – همه در مراحل مختلف (هماهنگ) در این فرآیند شرکت می‌کنند، و امیدواریم که نتیجه نهایی یک بازی موفق باشد. تولیدکنندگان و نویسندگان کهنه کار بازی (Iuppa و Borst) همه این زمینه ها را با دستورالعمل ها و چک لیست های گام به گام برای انجام کار برای شما پوشش می دهند. بخش پایانی کتاب مجموعه ای از مطالعات موردی از بازی های ایندی واقعی را ارائه می دهد. با موفقیت توسعه یافته و راه اندازی شده است و دقیقاً نشان می دهد که چگونه اصول ذکر شده در کتاب را می توان در محصولات دنیای واقعی اعمال کرد. وب سایت نویسنده مرتبط با کتاب، مطالب کمکی و amp; مراجع و همچنین دموها و ارائه های بازی جدی. *رویکرد گام به گام بدون مزخرف برای توسعه بازی ها از ابتدا تا انتها (هنرهای گرافیکی، مهندسی نرم افزار، طراحی، تولید، بازاریابی همه پوشش داده شده است). توسعه‌دهندگان بازی‌های Indy درک روشنی از آنچه درگیر است به دست می‌آورند.*فرآیندی اثبات‌شده برای درهم‌آمیزی گیم‌پلی و داستان به نمایش می‌گذارد تا تجربه‌ای فراگیر برای بازیکن ایجاد کند. تنظیم انتظارات مشتری و مدیریت مشتری.*نویسندگان صاحب نظر در این زمینه با چندین دهه تجربه در طراحی و تولید رسانه های سرگرمی و آموزشی هستند. بازی‌ها و سایر طرح‌های آموزشی آن‌ها جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی را دریافت کرده‌اند و در سازمان‌های آموزشی در شرکت‌های Fortune 500 سمت‌های اجرایی داشته‌اند. *وب‌سایت همراه ابزارها و افزونه‌های مفید مرتبط با کتاب را ارائه می‌دهد، از جمله یک نسخه نمایشی و ارائه بازی جدی.


You’re part of a new venture, an independent gaming company, and you are about to undertake your first development project. The client wants a serious game, one with instructional goals and assessment metrics. Or you may be in a position to green light such a project yourself, believing that it can advance your organization’s mission and goals. This book provides a proven process to take an independent game project from start to finish. In order to build a successful game, you need to wear many hats. There are graphic artists, software engineers, designers, producers, marketers – all take part in the process at various (coordinated) stages, and the end result is hopefully a successful game. Veteran game producers and writers (Iuppa and Borst) cover all of these areas for you, with step by step instructions and checklists to get the work done.The final section of the book offers a series of case studies from REAL indy games that have been developed and launched succesfully, and show exactly how the principles outlined in the book can be applied to real world products. The book’s associated author web site offers ancillary materials & references as well as serious game demos and presentations. *Step-by-step no-nonsense approach to developing games from start to finish (graphic arts, software engineering, designing, producing, marketing all covered). Indy game developers will gain a clear understanding of what’s involved.*Demonstrates a proven process for meshing gameplay and story to create an immersive experience for the player.*Even experienced game developers will benefit from some of the coverage, especially: setting curriculum goals, setting client expectations, and client management.*Authors are authorities in the field with decades of experience in designing and producing entertainment and educational media. Their games and other instructional designs have received numerous awards and accolades and they have held executive positions in training organizations at Fortune 500 companies. *Accompanying web site offers tools and helpful add-ons related to the book, including a serious game demo and presentation.

دانلود کتاب «توسعه بازی End-to-End: ایجاد بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های جدی مستقل از شروع تا پایان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید