دانلود کتاب Emotion and Reason in Consumer Behavior (به فارسی: عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده) نوشته شده توسط «Arjun Chaudhuri»
اطلاعات کتاب عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Arjun Chaudhuri
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 183
حجم فایل: 912 کیلوبایت
کد کتاب: 075067976X , 9780750679763
توضیحات کتاب عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده
احساسات و دلیل در رفتار مصرف کننده بینش جدیدی در مورد تأثیراتی که احساسات و تفکر منطقی بر نتایج بازاریابی دارند، ارائه می دهد. از تحقیقات آکادمیک درست در سطحی استفاده میکند که دانشآموزان و متخصصان بتوانند آن را درک کنند. * بینش جدیدی را در مورد یک موضوع در حال ظهور ارائه می دهد * از تحقیقات علمی معتبر در سطحی استفاده می کند که دانش آموزان می توانند درک کنند * رضایت را به عنوان تأثیری در بازاریابی بررسی می کند.
دانلود کتاب «عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.