بازاریابی: تبلیغات

عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده

Emotion and Reason in Consumer Behavior

دانلود کتاب Emotion and Reason in Consumer Behavior (به فارسی: عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده) نوشته شده توسط «Arjun Chaudhuri»


اطلاعات کتاب عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Arjun Chaudhuri

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 183

حجم فایل: 912 کیلوبایت

کد کتاب: 075067976X , 9780750679763

توضیحات کتاب عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده

احساسات و دلیل در رفتار مصرف کننده بینش جدیدی در مورد تأثیراتی که احساسات و تفکر منطقی بر نتایج بازاریابی دارند، ارائه می دهد. از تحقیقات آکادمیک درست در سطحی استفاده می‌کند که دانش‌آموزان و متخصصان بتوانند آن را درک کنند. * بینش جدیدی را در مورد یک موضوع در حال ظهور ارائه می دهد * از تحقیقات علمی معتبر در سطحی استفاده می کند که دانش آموزان می توانند درک کنند * رضایت را به عنوان تأثیری در بازاریابی بررسی می کند.


Emotion and Reason in Consumer Behavior provides new insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. It uses sound academic research at a level students and professionals can understand. * Provides new insights on an emerging topic * Uses sound academic research at a level students can understand * Explores satisfaction as an influence in marketing

دانلود کتاب «عاطفه و دلیل در رفتار مصرف کننده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید