شبکه: اینترنت

فن آوری های آموزشی بازی های آموزشی و واقعیت مجازی/ کاربردهای واقعیت افزوده: ششمین کنفرانس بین المللی آموزش و بازی های الکترونیکی، Edutainment 2011، تایپه، تایوان، سپتامبر 2011. مجموعه مقالات

Edutainment Technologies. Educational Games and Virtual Reality/Augmented Reality Applications: 6th International Conference on E-learning and Games, Edutainment 2011, Taipei, Taiwan, September 2011. Proceedings

دانلود کتاب Edutainment Technologies. Educational Games and Virtual Reality/Augmented Reality Applications: 6th International Conference on E-learning and Games, Edutainment 2011, Taipei, Taiwan, September 2011. Proceedings (به فارسی: فن آوری های آموزشی بازی های آموزشی و واقعیت مجازی/ کاربردهای واقعیت افزوده: ششمین کنفرانس بین المللی آموزش و بازی های الکترونیکی، Edutainment 2011، تایپه، تایوان، سپتامبر 2011. مجموعه مقالات) نوشته شده توسط «Jonghee Park – Woontack Woo (auth.) – Maiga Chang – Wu-Yuin Hwang – Ming-Puu Chen – Wolfgang Müller (eds.)»


اطلاعات کتاب فن آوری های آموزشی بازی های آموزشی و واقعیت مجازی/ کاربردهای واقعیت افزوده: ششمین کنفرانس بین المللی آموزش و بازی های الکترونیکی، Edutainment 2011، تایپه، تایوان، سپتامبر 2011. مجموعه مقالات

موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Jonghee Park – Woontack Woo (auth.) – Maiga Chang – Wu-Yuin Hwang – Ming-Puu Chen – Wolfgang Müller (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 560 / 584

حجم فایل: 15.33 مگابایت

کد کتاب: 3642234550 , 9783642234552

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فن آوری های آموزشی بازی های آموزشی و واقعیت مجازی/ کاربردهای واقعیت افزوده: ششمین کنفرانس بین المللی آموزش و بازی های الکترونیکی، Edutainment 2011، تایپه، تایوان، سپتامبر 2011. مجموعه مقالات

این کتاب مجموعه مقالات داوری ششمین کنفرانس بین المللی آموزش و بازی های الکترونیکی، Edutainment 2011، برگزار شده در تایپه، تایوان، در سپتامبر 2011 است.

42 مقالات کامل با دقت بررسی و از بین 130 مورد ارسالی انتخاب شدند. مقالات در بخش‌های موضوعی در موارد زیر سازماندهی شده‌اند: واقعیت افزوده و ترکیبی در آموزش. اثربخشی واقعیت مجازی برای آموزش بازی های همه جا حاضر و فناوری های همه جا حاضر & یادگیری؛ کلاس درس آینده؛ کتابخوان الکترونیکی و چند لمسی؛ عملکرد و پیشرفت یادگیری؛ یادگیری با بازی؛ طراحی و توسعه بازی؛ یادگیری/آموزش مبتنی بر بازی؛ تعامل در بازی ها؛ موزه دیجیتال و فناوری و رفتار در بازی ها؛ ربات ها و اسباب بازی های آموزشی؛ پلتفرم ها و ابزارهای آموزش الکترونیکی؛ موتور بازی / رندر / انیمیشن; یادگیری زبان به کمک بازی؛ یادگیری با ربات ها و آموزش رباتیک؛ نمونه کارها الکترونیکی و یادگیری با فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته؛ تست و ارزیابی مبتنی بر بازی؛ روند، توسعه و فرآیند یادگیری مینی بازی های آموزشی؛ VR و سرگرمی آموزشی.


This book constitutes the refereed proceedings of the 6th International Conference on E-learning and Games, Edutainment 2011, held in Taipeh, Taiwan, in September 2011.

The 42 full papers were carefully reviewed and selected from 130 submissions. The papers are organized in topical sections on: augemented and mixed reality in education; effectiveness of virtual reality for education; ubiquituous games and ubiquitous technology & learning; future classroom; e-reader and multi-touch; learning performance and achievement; learning by playing; game design and development; game-based learning/training; interactions in games; digital museum and technology, and behavior in games; educational robots and toys; e-learning platforms and tools; game engine/rendering/animations; game-assisted language learning; learning with robots and robotics education; e-portfolio and ICT-enhanced learning; game-based testing and assessment; trend, development and learning process of educational mini games; VR and edutainment.

دانلود کتاب «فن آوری های آموزشی بازی های آموزشی و واقعیت مجازی/ کاربردهای واقعیت افزوده: ششمین کنفرانس بین المللی آموزش و بازی های الکترونیکی، Edutainment 2011، تایپه، تایوان، سپتامبر 2011. مجموعه مقالات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید