دانلود کتاب Direct3D ShaderX: Vertex and Pixel Shader Tips and Tricks with CDROM (به فارسی: Direct3D ShaderX: نکات و ترفندهای Shader Vertex و Pixel با CDROM) نوشته شده توسط «Wolfgang F. Engel»
اطلاعات کتاب Direct3D ShaderX: نکات و ترفندهای Shader Vertex و Pixel با CDROM
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Publishing Inc.
نویسنده: Wolfgang F. Engel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 524
حجم فایل: 8.33 مگابایت
کد کتاب: 2002006571 , 9782002006570
توضیحات کتاب Direct3D ShaderX: نکات و ترفندهای Shader Vertex و Pixel با CDROM
بهترین قسمت کتاب مقاله دین کالور در مورد فشرده سازی راس است. بیشتر مطالب دیگر، ترفندهای عملی خوبی در مورد سایه زن به همراه آموزش هستند. مقاله دین نه تنها روشی هوشمندانه برای فشردهسازی و از حالت فشردهکردن موقعیت راس ارائه میدهد – با پیوند ماتریس نمای مدل با ماتریس رفع فشار. استفاده او از بردارهای ویژه برای یافتن محور اصلی تازه است. او همچنین به ما نشان داد که چگونه میتوان این روش را گسترش داد تا هندسههایی را که بزرگتر هستند و نمیتوان با دقت روش اصلی به کار برد.
دانلود کتاب «Direct3D ShaderX: نکات و ترفندهای Shader Vertex و Pixel با CDROM»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.