دانلود کتاب Digital And Social Media Marketing: Emerging Applications And Theoretical Development (به فارسی: بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری) نوشته شده توسط «Nripendra P. Rana – Emma L. Slade – Ganesh Prasad Sahu – Hatice Kizgin – Nitish Singh – Bidit Dey – Anabel Gutierrez – Yogesh K. Dwivedi»
اطلاعات کتاب بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Nripendra P. Rana – Emma L. Slade – Ganesh Prasad Sahu – Hatice Kizgin – Nitish Singh – Bidit Dey – Anabel Gutierrez – Yogesh K. Dwivedi
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 337
حجم فایل: 6.83 مگابایت
کد کتاب: 3030243745 , 9783030243746
توضیحات کتاب بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری
این کتاب به بررسی مسائل و مفاهیم بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی برای بازارهای نوظهور می پردازد. این بازارها مستلزم انطباقهای اساسی از نظریهها و رویکردهای توسعهیافته در جهان غرب است. این کتاب مشکلات خاص بازارهای نوظهور را بررسی میکند، در حالی که ساختارهای نظری جدید و کاربردهای عملی بازاریابی دیجیتال را شناسایی میکند. این به موضوعاتی مانند تبلیغات شفاهی الکترونیکی (eWOM)، تفاوت های جمعیت شناختی در بازاریابی دیجیتال، بازاریابی تلفن همراه، تبلیغات موتورهای جستجو و موارد دیگر می پردازد. افزایش بنیادی در دسترسی زمانی و جغرافیایی به مصرف کنندگان قدرت می دهد تا بر برندها، محصولات و خدمات تأثیر بگذارند. فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (ICT) و رسانههای دیجیتال تأثیر قابل توجهی بر نحوه برقراری ارتباط مردم و برآوردن نیازهای اجتماعی-اقتصادی، عاطفی و مادی خود دارند. این فناوریها همچنین توسط کسبوکارها برای اهداف مختلفی از جمله توزیع و فروش کالا، خردهفروشی خدمات مصرفکننده، مدیریت ارتباط با مشتری و تأثیرگذاری بر رفتار مصرفکننده با بهکارگیری شیوههای بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرند. این کتاب به این موضوع توجه می کند، زیرا به بررسی تمرین و تحقیقات مرتبط با بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی می پردازد.
دانلود کتاب «بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.