برنامه نويسي

توسعه بازی های جدی (سری توسعه بازی)

Developing Serious Games (Game Development Series)

دانلود کتاب Developing Serious Games (Game Development Series) (به فارسی: توسعه بازی های جدی (سری توسعه بازی)) نوشته شده توسط «Bryan Bergeron»


اطلاعات کتاب توسعه بازی های جدی (سری توسعه بازی)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Bryan Bergeron

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 480 / 481

حجم فایل: 11.73 مگابایت

کد کتاب: 1584506407 , 9781584506409

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب توسعه بازی های جدی (سری توسعه بازی)

با رشد چشمگیری که صنعت بازی در دهه گذشته از آن برخوردار بوده است، توسعه دهندگان بازی، مربیان و شرکت های بازاریابی با هیجان برنامه های بازی های جدی را برای فناوری های بازی های رایانه ای متصور هستند. این برنامه ها – بازی های جدی – فرصت هایی را برای توسعه دهندگان بازی نشان می دهد تا استعدادهای خود را در مناطق خارج از صنعت سرگرمی به کار گیرند. توسعه بازی‌های جدی یک کتاب راهنمای کاربردی است که جزئیات مربوط به توسعه این بازی‌های جدی را شرح می‌دهد. پیدایش بازی‌های جدی را به‌عنوان جایگاهی قابل دوام در صنعت بازی‌های چند میلیارد دلاری بررسی می‌کند و انواع مختلف بازی‌های جدی، از جمله نظامی، دانشگاهی، پزشکی، و آموزشی را پوشش می‌دهد. توسعه. از آنجا به بحث در مورد روندهای فناوری فعال، استانداردهای در حال ظهور، و ابزارهایی که وعده تقویت مسیر فعلی توسعه و تقاضای کاربران برای بازی‌های جدی را می‌دهند، ادامه می‌یابد. نیمه دوم کتاب بر واقعیت‌های اقتصادی صنعت بازی‌های جدی، از جمله و ارزیابی بازار، پتانسیل اقتصادی فضا و پایگاه مشتری تاکید دارد. این کتاب با یک سند طراحی بازی جدی به پایان می رسد که تفاوت های مهم بین بازی های سرگرمی و بازی های جدی را نشان می دهد. همچنین نگاهی به آینده بازی های جدی از دیدگاه توسعه دهندگان ارائه می دهد. این کتاب برای دانش‌آموزان، توسعه‌دهندگان بازی‌های معتبر و متخصصان در زمینه‌های مرتبط مانند مدل‌سازی و شبیه‌سازی یا طراحی آموزشی نوشته شده است که در آموزش با رویکردها و ابزارهای سنتی مهارت دارند. همچنین برای برنامه نویسان، گرافیست ها و مدیریتی که در حال فکر کردن یا درگیر شدن در توسعه بازی های جدی هستند، کاربرد دارد.


With the impressive growth the games industry has enjoyed for the past decade, game developers, educators, and marketing firms are excitedly envisioning serious games applications for computer game technologies. These applications- serious games- represent opportunities for game developers to apply their talents to areas outside of the entertainment industry. Developing Serious Games is a practical handbook that details what’s involved in developing these serious games. It explores the emergence of serious games as a viable niche in the multi-billion dollar gaming industry, and it covers the various types of serious games, including military, academic, medical, and training & development. From there it continues with a discussion of the enabling technology trends, emerging standards, and the tools that promise to reinforce the current trajectory of development and user demand for serious games. The second half of the book emphasizes the economic realities of the serious games industry, including and evaluation of the market, the economic potential of the space, and the customer base. The book culminates with a serious game design document that illustrates the important differences between entertainment games and serious games. It also provides a look to the future of serious gaming from a developer’s perspective. The book is written for students, established game developers, and professionals in related fields, such as modeling and simulation or instructional design, who are skilled in training with traditional approaches and tools. It is also applicable to programmers, graphic artists, and management contemplating or involved in the development of serious games.

دانلود کتاب «توسعه بازی های جدی (سری توسعه بازی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید