دانلود کتاب Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results (به فارسی: آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند) نوشته شده توسط «Renee Evenson»
اطلاعات کتاب آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: AMACOM
نویسنده: Renee Evenson
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 240 / 246
حجم فایل: 1.08 مگابایت
کد کتاب: 0814438911 , 9780814438916
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند
کارکنان فقط خط مقدم هر کسب و کاری نیستند. برای مشتریان، آنها کسب و کار هستند. هیچ چیز مهمتر از مسلح کردن این کارمندان ضروری به دانش لازم برای یافتن بهترین راه حل برای هر مشتری نیست. چه مدیر، مالک یا کارمند باشید، آموزش خدمات مشتری 101 شما را به سرعت بالا می برد. نسخه سوم کاملاً اصلاح شده و به روز شده به هر جنبه ای از تعاملات حضوری، تلفنی، آنلاین، رسانه های اجتماعی و سلف سرویس می پردازد. این کتابچه راهنمای آموزشی الهامبخش با استفاده از سناریوها، دستورالعملها و تمرینهای تمرینی توضیح میدهد که چه باید گفت و چه کرد، از چه چیزی اجتناب کرد، و چرا تعاملات به بیراهه میروند. ارزیابیها و مثالها به شما کمک میکنند: اولین برداشتهای مثبت ایجاد کنید – به طور موثر صحبت کنید و بنویسید – با دقت گوش کنید – نیازها را شناسایی کنید – اعتماد را ایجاد کنید، ارتباط برقرار کنید و به مشتریان احساس ارزشمندی کنید – با افراد حضوری، تلفنی، یا از طریق ایمیل یا رسانههای اجتماعی ارتباط برقرار کنید. – با اطمینان به شکایات مشتری رسیدگی کنید – و مهارتهای بیشتر در خدمات مشتری برای موفقیت شرکت شما ضروری است. این دوره محبوب تصادف، شما و کارمندانتان را به برتری در این نقش مهم مجهز می کند.
دانلود کتاب «آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.