بازاریابی: تبلیغات

آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند

Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results

دانلود کتاب Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results (به فارسی: آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند) نوشته شده توسط «Renee Evenson»


اطلاعات کتاب آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Renee Evenson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 240 / 246

حجم فایل: 1.08 مگابایت

کد کتاب: 0814438911 , 9780814438916

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند

کارکنان فقط خط مقدم هر کسب و کاری نیستند. برای مشتریان، آنها کسب و کار هستند. هیچ چیز مهمتر از مسلح کردن این کارمندان ضروری به دانش لازم برای یافتن بهترین راه حل برای هر مشتری نیست. چه مدیر، مالک یا کارمند باشید، آموزش خدمات مشتری 101 شما را به سرعت بالا می برد. نسخه سوم کاملاً اصلاح شده و به روز شده به هر جنبه ای از تعاملات حضوری، تلفنی، آنلاین، رسانه های اجتماعی و سلف سرویس می پردازد. این کتابچه راهنمای آموزشی الهام‌بخش با استفاده از سناریوها، دستورالعمل‌ها و تمرین‌های تمرینی توضیح می‌دهد که چه باید گفت و چه کرد، از چه چیزی اجتناب کرد، و چرا تعاملات به بیراهه می‌روند. ارزیابی‌ها و مثال‌ها به شما کمک می‌کنند: اولین برداشت‌های مثبت ایجاد کنید – به طور موثر صحبت کنید و بنویسید – با دقت گوش کنید – نیازها را شناسایی کنید – اعتماد را ایجاد کنید، ارتباط برقرار کنید و به مشتریان احساس ارزشمندی کنید – با افراد حضوری، تلفنی، یا از طریق ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. – با اطمینان به شکایات مشتری رسیدگی کنید – و مهارت‌های بیشتر در خدمات مشتری برای موفقیت شرکت شما ضروری است. این دوره محبوب تصادف، شما و کارمندانتان را به برتری در این نقش مهم مجهز می کند.


Employees aren’t just the front line of any business. To customers, they are the business. Nothing is more important than arming these essential employees with the knowledge they need to find the best solution for each and every customer. Whether you’re a manager, owner, or employee, Customer Service Training 101 gets you up to speed fast. The completely revised and updated third edition addresses every aspect of face-to-face, phone, online, social media, and self-service interactions. Using scenarios, guidelines, and practice exercises, this inspiring training manual explains what to say and do, what to avoid, and why interactions go astray. Assessments and examples help you: Create positive first impressions – Speak and write effectively – Listen attentively – Identify needs – Develop trust, establish rapport, and make customers feel valued – Connect with people in person, on the phone, or via email or social media – Confidently handle customer complaints – And more Customer service skills are essential to the success of your company. This popular crash course equips you and your employees to excel in this important role.

دانلود کتاب «آموزش خدمات مشتری 101: تکنیک های سریع و آسان که نتایج عالی می گیرند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید