مدیریت

عبور از شکاف، ویرایش سوم: بازاریابی و فروش محصولات مخرب به مشتریان جریان اصلی

Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers

دانلود کتاب Crossing the Chasm, 3rd Edition: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers (به فارسی: عبور از شکاف، ویرایش سوم: بازاریابی و فروش محصولات مخرب به مشتریان جریان اصلی) نوشته شده توسط «Geoffrey A. Moore»


اطلاعات کتاب عبور از شکاف، ویرایش سوم: بازاریابی و فروش محصولات مخرب به مشتریان جریان اصلی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: HarperCollins

نویسنده: Geoffrey A. Moore

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 288

حجم فایل: 545 کیلوبایت

کد کتاب: 0062292986 , 9780062292988

نوبت چاپ: revised

توضیحات کتاب عبور از شکاف، ویرایش سوم: بازاریابی و فروش محصولات مخرب به مشتریان جریان اصلی

کتاب مقدس برای آوردن محصولات پیشرفته به بازارهای بزرگتر – که اکنون با بینش های جدید در مورد واقعیت های بازاریابی با فناوری پیشرفته تجدید نظر و به روز شده است

در عبور از شکاف، جفری A. مور نشان می دهد که در چرخه زندگی پذیرش فناوری – که آغاز می شود با نوآوران و حرکت به سمت پذیرندگان اولیه، اکثریت اولیه، اکثریت دیررس، و عقب‌مانده‌ها – شکاف بزرگی بین پذیرندگان اولیه و اکثریت اولیه وجود دارد. در حالی که پذیرندگان اولیه مایلند برای مزیت اول بودن فداکاری کنند، اکثریت اولیه منتظر می‌مانند تا بدانند که این فناوری در واقع بهبودهایی را در بهره‌وری ارائه می‌دهد. چالش نوآوران و بازاریابان این است که این شکاف را محدود کنند و در نهایت پذیرش را در هر بخش تسریع کنند.

این نسخه سوم آثار کلاسیک مور را با ده‌ها نمونه جدید از موفقیت‌ها و شکست‌ها، استراتژی‌های جدید برای بازاریابی در دنیای دیجیتال و جدیدترین بینش‌ها و یافته‌های مور به روز می‌کند. او همچنین شامل دو ضمیمه جدید می‌شود، اولی ایده‌های Crossing the Chasm را به کاری که متعاقباً در Inside the Tornado او منتشر شد، وصل می‌کند، و دومی کار پیشگامانه اخیر خود را برای مدل‌های پذیرش فناوری برای بازارهای مصرفی با فناوری پیشرفته ارائه می‌کند.


The bible for bringing cutting-edge products to larger markets—now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing

In Crossing the Chasm, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life Cycle—which begins with innovators and moves to early adopters, early majority, late majority, and laggards—there is a vast chasm between the early adopters and the early majority. While early adopters are willing to sacrifice for the advantage of being first, the early majority waits until they know that the technology actually offers improvements in productivity. The challenge for innovators and marketers is to narrow this chasm and ultimately accelerate adoption across every segment.

This third edition brings Moore’s classic work up to date with dozens of new examples of successes and failures, new strategies for marketing in the digital world, and Moore’s most current insights and findings. He also includes two new appendices, the first connecting the ideas in Crossing the Chasm to work subsequently published in his Inside the Tornado, and the second presenting his recent groundbreaking work for technology adoption models for high-tech consumer markets.

دانلود کتاب «عبور از شکاف، ویرایش سوم: بازاریابی و فروش محصولات مخرب به مشتریان جریان اصلی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید