برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی های کراس پلتفرم

Cross-Platform Game Programming

دانلود کتاب Cross-Platform Game Programming (به فارسی: برنامه نویسی بازی های کراس پلتفرم) نوشته شده توسط «Steven Goodwin»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی های کراس پلتفرم

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Steven Goodwin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 481

حجم فایل: 1.76 مگابایت

کد کتاب: 1584506393 , 9781584506393

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی های کراس پلتفرم

با توجه به اینکه بسیاری از بازی‌های امروزی به صورت همزمان بر روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شوند، نیاز به یک استراتژی توسعه بین پلتفرمی خوب ضروری است. برنامه نویسی بازی های کراس پلتفرم این حوزه به ندرت مورد بحث را پوشش می دهد و تکنیک های مورد نیاز برای توسعه موثر بازی های شما را ارائه می دهد. این انبوهی از مشکلات موجود در هر بازی کراس پلتفرم را توضیح می دهد و به شما درک و توانایی لازم برای حل آنها را می دهد. همچنین به شما یاد می دهد که چگونه کدی بنویسید که در همه ماشین ها یکسان رفتار کند. علاوه بر این، این کتاب توضیح می دهد که چرا کتابخانه های استاندارد به اندازه کافی استاندارد نیستند، و تفاوت های ظریف بین کامپایلرها، اشکال زداها و سیستم عامل ها را پوشش می دهد. در سرتاسر کتاب، دستورالعمل‌های نحوه استفاده برای استفاده از کدهای یکسان برای رسیدگی به مشخصات سخت‌افزاری مختلف بدون تغییر برای بازی‌های پورت‌شده، یا آن‌هایی که ساخته شده‌اند تا از ابتدا روی پلتفرم‌های مختلف کار کنند، ارائه شده است. این به برنامه نویسان ارشد و اصلی کمک می کند تا مشخص کنند ویژگی های خاص پلتفرم کجا باید شروع و پایان یابد، و روش هایی برای دستیابی به این امر ارائه می دهد. همچنین شامل پشتیبانی از کسانی است که از میان‌افزار استفاده می‌کنند با نشان دادن نحوه نوشتن کدی که به‌طور یکسان در ماشین‌های مختلف اجرا می‌شود، علی‌رغم اینکه پلتفرم از APIهای یکسانی استفاده می‌کند. از آنجایی که این کتاب روش‌ها را آموزش می‌دهد، نه API، برای پلتفرم‌های آینده به خوبی مقیاس می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا طرح‌های خود را ایجاد کنید.


With many of today’s games being released simultaneously on all platforms, the need for a good cross-platform development strategy is essential. Cross-Platform Game Programming covers this rarely discussed area and provides the techniques needed to develop your games effectively. It explains the plethora of problems that exist within every cross-platform game, and gives you the understanding and ability needed to solve them. It also teaches you how to write code that behaves identically on all machines. In addition, the book explains why standard libraries are not standard enough, and covers the nuances between compilers, debuggers, and operating systems. Throughout the book, how-to guidelines are provided for using the same code to handle different hardware specifications without change for ported games, or those being build to work cross-platform from the ground up. It helps senior and lead programmers determine where the platform-specific features should start and end, and provides methods for achieving this. It also includes support for those using middleware by demonstrating how to write code that will run identically on different machines, despite the platform making use of the same APIs. Because this book teaches the methods, not the API, it scales well for future platforms and empowers you to create your own designs.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی های کراس پلتفرم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید