مدیریت

استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری

Corporate Strategy: Tools for Analysis and Decision-Making

دانلود کتاب Corporate Strategy: Tools for Analysis and Decision-Making (به فارسی: استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری) نوشته شده توسط «Phanish Puranam – Bart Vanneste»


اطلاعات کتاب استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Phanish Puranam – Bart Vanneste

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 322 / 318

حجم فایل: 16.32 مگابایت

کد کتاب: 1107544041 , 9781107544048

توضیحات کتاب استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری

بسیاری از شرکت ها کسب و کار منفرد نیستند بلکه مجموعه ای از مشاغل با یک یا چند سطح مدیریت شرکتی هستند. این کتاب که برای مدیران، مشاوران و دانشجویان مشتاق این نقش ها نوشته شده است، راهنمای تصمیم گیری در حوزه استراتژی شرکت است. این خوانندگان را با ابزارهای مبتنی بر تحقیق مورد نیاز برای اتخاذ تصمیمات استراتژی شرکتی خوب و ارزیابی درستی تصمیمات استراتژی شرکتی دیگران مسلح می کند. خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه برای پاسخ دادن به سوالاتی مانند “آیا برای رشد به دنبال اتحاد باشیم یا خرید؟”، “چقدر باید این اکتساب را ادغام کنیم؟” تجزیه و تحلیل انجام دهند؟ و “آیا باید این تجارت را واگذار کنیم؟”. این کتاب از ثروت پژوهش و تجربه تدریس نویسندگان در INSEAD، مدرسه بازرگانی لندن و دانشگاه کالج لندن استفاده می‌کند. طیف وسیعی از کمک های آموزشی، از جمله مثال های آسان برای درک، الگوهای تصمیم گیری و پرسش های متداول، در کتاب و در یک وب سایت همراه غنی ارائه شده است.


Many companies are not single businesses but a collection of businesses with one or more levels of corporate management. Written for managers, advisors and students aspiring to these roles, this book is a guide to decision-making in the domain of corporate strategy. It arms readers with research-based tools needed to make good corporate strategy decisions and to assess the soundness of the corporate strategy decisions of others. Readers will learn how to do the analysis for answering questions such as ‘Should we pursue an alliance or an acquisition to grow?’, ‘How much should we integrate this acquisition?’ and ‘Should we divest this business?’. The book draws on the authors’ wealth of research and teaching experience at INSEAD, London Business School and University College London. A range of learning aids, including easy-to-comprehend examples, decision templates and FAQs, are provided in the book and on a rich companion website.

دانلود کتاب «استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید