دانلود کتاب Corporate Strategy: Tools for Analysis and Decision-Making (به فارسی: استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری) نوشته شده توسط «Phanish Puranam – Bart Vanneste»
اطلاعات کتاب استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cambridge University Press
نویسنده: Phanish Puranam – Bart Vanneste
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 322 / 318
حجم فایل: 16.32 مگابایت
کد کتاب: 1107544041 , 9781107544048
توضیحات کتاب استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری
بسیاری از شرکت ها کسب و کار منفرد نیستند بلکه مجموعه ای از مشاغل با یک یا چند سطح مدیریت شرکتی هستند. این کتاب که برای مدیران، مشاوران و دانشجویان مشتاق این نقش ها نوشته شده است، راهنمای تصمیم گیری در حوزه استراتژی شرکت است. این خوانندگان را با ابزارهای مبتنی بر تحقیق مورد نیاز برای اتخاذ تصمیمات استراتژی شرکتی خوب و ارزیابی درستی تصمیمات استراتژی شرکتی دیگران مسلح می کند. خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه برای پاسخ دادن به سوالاتی مانند “آیا برای رشد به دنبال اتحاد باشیم یا خرید؟”، “چقدر باید این اکتساب را ادغام کنیم؟” تجزیه و تحلیل انجام دهند؟ و “آیا باید این تجارت را واگذار کنیم؟”. این کتاب از ثروت پژوهش و تجربه تدریس نویسندگان در INSEAD، مدرسه بازرگانی لندن و دانشگاه کالج لندن استفاده میکند. طیف وسیعی از کمک های آموزشی، از جمله مثال های آسان برای درک، الگوهای تصمیم گیری و پرسش های متداول، در کتاب و در یک وب سایت همراه غنی ارائه شده است.
دانلود کتاب «استراتژی شرکت: ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.