کامپیوترها

یکپارچه سازی تلفن کامپیوتر

Computer telephony integration

دانلود کتاب Computer telephony integration (به فارسی: یکپارچه سازی تلفن کامپیوتر) نوشته شده توسط «William A. Yarberry Jr.»


اطلاعات کتاب یکپارچه سازی تلفن کامپیوتر

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Auerbach Publications

نویسنده: William A. Yarberry Jr.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 432

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 0849314380 , 9780849314384 , 9780203972793

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب یکپارچه سازی تلفن کامپیوتر

از زمان انتشار اولین نسخه، دنیای CTI به طور قابل توجهی تغییر کرده است. جایی که زمانی بر ادغام سیستم‌های صوتی با رایانه‌ها متمرکز بود، اکنون تمرکز بر صدای مبتنی بر IP یا شبکه‌ها و خدمات همگرا است. امروزه شرکت های مخابراتی سیستم های خود را از شبکه های سوئیچ مدار به شبکه های سوئیچ بسته مبتنی بر IP ارتقا می دهند. شرکت هایی مانند Cisco Systems و Dow Chemical تلفن های مبتنی بر IP را در دفاتر خود در سراسر جهان نصب کرده اند و میلیون ها دلار در هزینه های خدمات صرفه جویی می کنند. یکپارچه سازی تلفن کامپیوتر، نسخه دوم برای منعکس کننده این تغییرات اخیر در صنعت به روز شده است و به مدیران کمک می کند تا تصمیمات درستی را برای زیرساخت های ارتباطی خود بگیرند. اهمیت تجاری و اقتصادی فناوری‌های صوتی-داده یکپارچه اصلی را توضیح می‌دهد و مزایا و معایب هر رویکرد را برجسته می‌کند. این متن شامل همگرایی، استانداردهای تلفن، ابزارهای جدید و قدرتمند برای مراکز تماس، تلفن IP (VoIP)، ابزارهای مدیریت زیرساخت و برنامه های کاربردی تجاری پیشرفته است. علاوه بر آخرین پیشرفت‌ها در فناوری‌های استاندارد CTI مانند تلفن گویا، پست صوتی، تشخیص گفتار و برنامه‌های کاربردی، این نسخه شامل فصول گسترده‌ای در مورد امنیت، مدیریت هزینه، فناوری مرکز تماس و تلفن IP است. مطالعات موردی چشم انداز دنیای واقعی را در مورد بسیاری از جدیدترین فناوری های CTI ارائه می دهد. گردآوری تجربه گسترده نویسنده در این زمینه، یکپارچه سازی تلفن کامپیوتر، ویرایش دوم به متخصصان ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک می کند تا تصمیمات کارآمد و مقرون به صرفه ای اتخاذ کنند که منجر به بهبود خدمات مشتری، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و افزایش اتوماسیون گردش کار می شود.


Since the publication of the first edition, the CTI world has changed significantly. Where it was once focused on the integration of voice systems with computers, the focus is now on IP-based voice, or converged networks and services. Today, the telcos are upgrading their systems from circuit-switched to IP-based packet-switched networks. Companies like Cisco Systems and Dow Chemical have installed IP-based phones in their offices worldwide, saving millions of dollars in service fees. Computer Telephony Integration, Second Edition has been updated to reflect these recent changes in the industry and will help managers make the right decisions for their communications infrastructure. It explains the business and economic significance of the major integrated data-voice technologies and highlights the pros and cons of each approach. The text covers convergence, telephony standards, new and powerful tools for call centers, IP telephony(VoIP), infrastructure management tools, and advanced business applications. In addition to the latest developments in standard CTI technologies such as IVR, voicemail, speech recognition, and applications, this edition includes expanded chapters on security, cost management, call center technology, and IP telephony. Case studies provide a real world perspective on many of the newest CTI technologies. Bringing together the author’s extensive experience in the field, Computer Telephony Integration, Second Edition will help communications and IT professionals make efficient, cost-effective decisions that will lead to improved customer service, increased productivity, reduced costs, and enhanced workflow automation.

دانلود کتاب «یکپارچه سازی تلفن کامپیوتر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.