برنامه نويسي

بازی های رایانه ای و یادگیری تیمی و فردی

Computer Games and Team and Individual Learning

دانلود کتاب Computer Games and Team and Individual Learning (به فارسی: بازی های رایانه ای و یادگیری تیمی و فردی) نوشته شده توسط «Harry ONeil – Harry ONeil – Ray Perez»


اطلاعات کتاب بازی های رایانه ای و یادگیری تیمی و فردی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Elsevier Science

نویسنده: Harry ONeil – Harry ONeil – Ray Perez

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 339

حجم فایل: 4.67 مگابایت

کد کتاب: 0080453430 , 9780080453439

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازی های رایانه ای و یادگیری تیمی و فردی

اسناد تحقیق در مورد تأثیر بازی های رایانه ای بر یادگیری بزرگسالان. بازی های رایانه ای و یادگیری از یک سری دیدگاه های نظری و تجربی مختلف مشخص می شوند. هر دو بخش غیرنظامی و برنامه های نظامی ارائه شده است. در حالی که اثربخشی محیط‌های بازی برای حمایت از یادگیری را می‌توان بر حسب شدت و طول عمر تعامل (شرکت‌کنندگان با زمان خود رای می‌دهند)، و همچنین موفقیت تجاری بازی‌ها مستند کرد، اطلاعات تجربی محکم‌تری در مورد اینکه چه نتایج آموزشی به طور سیستماتیک هستند وجود دارد. با انجام بازی های انفرادی و چند نفره به دست می آید. این کتاب به این مسائل می پردازد. این کتاب که برای متخصصان بازی، شبیه سازی، ارزیابی و ارزیابی، فناوری آموزشی و جوامع روانشناسی آموزشی طراحی شده است، به بررسی وضعیت هنر در استفاده از فناوری بازی های رایانه ای برای آموزش و اندازه گیری یادگیری می پردازد. بزرگسالان تمرکز منحصر به فرد آن بر تأثیر تجربی، هم از نظر کیفی و هم کمی، بازی های رایانه ای بر یادگیری بزرگسالان است.


Documents research on the impact of computer games on the learning of adults. Computer games and learning are characterized from a series of different theoretical and empirical viewpoints. Both civilian sector and military applications are presented. While effectiveness of game environments to support learning can be documented in terms of intensity and longevity of engagement (participants voting with their time), as well as the commercial success of the games, there is much less solid empirical information about what instructional outcomes are systematically achieved by the playing of individual and multiplayer games. This book will address these issues.Designed for professionals in the gaming, simulation, assessment and evaluation, educational technology, and educational psychology communities, this book explores the state of the art in the use of computer game technology for teaching and measurement of learning in adults. Its unique focus is on the empirical impact, both qualitative and quantitative, of computer games on the learning of adults.

دانلود کتاب «بازی های رایانه ای و یادگیری تیمی و فردی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید