بازاریابی: تبلیغات

کمیک کان و تجارت فرهنگ پاپ: وحشی‌ترین نمایشگاه تجاری جهان می‌تواند درباره آینده سرگرمی به ما بگوید

Comic-con and the business of pop culture : what the world's wildest trade show can tell us about the future of entertainment

دانلود کتاب Comic-con and the business of pop culture : what the world’s wildest trade show can tell us about the future of entertainment (به فارسی: کمیک کان و تجارت فرهنگ پاپ: وحشی‌ترین نمایشگاه تجاری جهان می‌تواند درباره آینده سرگرمی به ما بگوید) نوشته شده توسط «Salkowitz – Rob»


اطلاعات کتاب کمیک کان و تجارت فرهنگ پاپ: وحشی‌ترین نمایشگاه تجاری جهان می‌تواند درباره آینده سرگرمی به ما بگوید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill Education;McGraw-Hill Professional

نویسنده: Salkowitz – Rob

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 292

حجم فایل: 5.59 مگابایت

کد کتاب: 0071797033 , 9780071797030

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کمیک کان و تجارت فرهنگ پاپ: وحشی‌ترین نمایشگاه تجاری جهان می‌تواند درباره آینده سرگرمی به ما بگوید

اقدام! هیجان! ترانس مدیا! برای کشف گرایش‌های فرهنگی که دنیای ما را شکل می‌دهند وارد کامیک کان شوید

«من آنقدر در کمیک‌ها بوده‌ام که گاهی فکر می‌کنم آن‌ها را اختراع کرده‌ام! اما من همین الان کتاب جدید و فوق العاده راب سالکوویتز را خواندم و می دانید چیست؟ حتی من چیزهای جدید یاد گرفتم! اگر مثل من اهل کتاب های مصور هستید، با مسئولیت خودتان آن را از دست بدهید!»
-استن لی، خالق و ناشر افسانه ای کمیک

«سالکوویتز آن را زیبا می گوید بسیار شبیه آن است: خوب، بد، و زشت تجاری سازی یکی از بزرگترین اشکال هنری آمریکا، و همچنین هنر خستگی ناپذیر سازندگان آن. او در عین حال آموزنده، روشنگر، هوشیار و الهام بخش است.»
—داگلاس راشکف، تحلیلگر فرهنگ پاپ و نویسنده برنامه یا برنامه نویسی باش: ده فرمان برای عصر دیجیتال

“اگر اصلاً به کمیک‌ها اهمیت می‌دهید، این یک خواندن ضروری است (و اگر اینطور نیست، سالکوویتز ممکن است شما را جلب کند). اما برای هر کسی که علاقه مند به آینده جذاب، متضاد و در حال آشکار شدن انتشارات دیجیتال و سرگرمی های رسانه ای است، ارزشمند است.”
کتاب فهرست (بازبینی ستاره دار)

«آنچه بیش از چهار دهه پیش به عنوان گردهمایی صمیمی از سازندگان کتاب های مصور، طرفداران و افسانه ها آغاز شد، به یک رویداد سرگرمی مملو از جمعیت تبدیل شده است. اگرچه کامیک کان همان حلقه را ندارد، اما می‌توان کامیک کان را به‌طور مناسب‌تر می‌توان «محافظه فرهنگ پاپ ترانس مدیا» نامید که در آن سروصدا برای پروژه‌های یکساله ایجاد می‌شود، طولانی‌تر می‌شود یا از بین می‌رود. با این حال، علی‌رغم آگاهی از این موضوع که این فروشگاه یک بازار غول‌پیکر است که در آن تولیدکنندگان مستقیماً به مشتریان می‌فروشند، قبل از کتاب جدید راب سالکوویتز، «Comic-Con و کسب‌وکار فرهنگ پاپ»، تحلیل‌های تکان‌دهنده‌ای از کسب‌وکار این رویداد انجام نشده است. br>—CNN Geekout

“هدیه واقعی در کتاب راب این است که تصمیم گیری برای شما بسیار سخت می شود، آیا شما یک خواننده تجاری هستید که کتاب فرهنگ پاپ را می خوانید یا خیر. یا یک طرفدار کمیک در حال خواندن یک کتاب تجاری.”
―PopMatters

“کتاب جنبه‌های تجاری نمایش را بررسی می‌کند و اینکه چگونه آن یک عالم کوچک از جنبه‌های رو به رشد ترانس رسانه‌ای است. از هر دو کتاب کمیک و ارتباط آنها با چیزهایی مانند فیلم، تلویزیون و بازی های ویدیویی. در تمام مدت، به عنوان یک سفرنامه توسط یکی از طرفداران قدیمی کمیک و کامیک کان بازی می کرد.
—Technorati

“مشاهده دست اول سالکوویتز به ما این احساس را می دهد که داریم با او در طبقه همایش قدم می زنیم. در برخی از فصل‌ها، وقتی با تعدادی از طرفداران مورد علاقه‌اش ملاقات می‌کند، هیجان او را حس می‌کنید. Comic-Con and the Business of Pop Culture باید یک کتاب عالی برای طرفداران کتاب های مصور، تماشاگران سینما، پیروان فرهنگ پاپ و متخصصان بازاریابی باشد.”
―Trashwire

به Comic-Con خوش آمدید: جایی که آینده فرهنگ پاپ زنده می‌شود

هر تابستان، بیش از 130000 طرفدار کمیک، گیمر، علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی، و هرج و مرج در سن پایین می‌آیند. دیگو با برترین افراد مشهور سرگرمی و متخصصان صنعت خلاق در جشنی بی‌سابقه از فرهنگ عامه در همه اشکال آن معاشرت می‌کند.

از ابتدایی ساده، Comic-Con به یک کهکشان طاقت فرسا و فیلم‌ها، تلویزیونی تبدیل شده است. ، بازی های ویدیویی، هنر، مد، اسباب بازی ها، کالاها، و وزوز. اینجاست که آینده سرگرمی در زمان واقعی از بین می‌رود و همه می‌خواهند آنجا باشند.

در Comic-Con و تجارت فرهنگ پاپ، نویسنده راب سالکوویتز، یک متخصص شناخته‌شده در رسانه‌های دیجیتال و نسل دیجیتال جهانی (و علاقه‌مندان بی‌حرمتی به کمیک)، بررسی می‌کند که چگونه هنر فروتنانه کمیک‌ها در مرکز دنیای رسانه‌ای قرن بیست و یکم قرار گرفتند. سالکوویتز از سالن و پانل‌های نمایشگاهی عظیم Comic-Con گرفته تا مهمانی‌ها و سوئیت‌های تجاری منحصر به فرد آن، لایه‌ها را جدا می‌کند تا نشان دهد چگونه فرهنگ کمیک بر ارتباطات، سرگرمی، فناوری دیجیتال، بازاریابی، آموزش و داستان‌سرایی تأثیر می‌گذارد.

نزدیک‌ترین و سازگارترین شکل هنری جهان در مورد اهمیت استعداد فردی و مشارکت شخصی در عصر مخاطبان جهانی جدید، آی‌پد، و پرفروش‌ترین فیلم تابستانی ربع میلیارد دلاری، چه چیزی می‌تواند به ما بگوید؟ در اینجا برخی از مسائلی که سالکوویتز بررسی می کند آورده شده است:

چگونه در گرداب ترانس مدیا موفق می شوید؟ طنز برای چندین دهه در سراسر چشم انداز رسانه ها پراکنده شده است. ما از موفقیت‌ها و شکست‌های آن‌ها چه چیزی می‌توانیم یاد بگیریم، زیرا به آینده دیجیتالی همگرا می‌پردازیم؟
آیا کمیک‌ها کد دیجیتال را شکسته‌اند؟ همه در تلاش هستند تا با اختلالات تجاری توزیع دیجیتال مقابله کنند. آیا موفقیت اخیر کمیک ها روی تبلت ها مدل جدیدی را برای صنایع دیگر نشان می دهد، یا خطراتی در پیش است؟
آینده برای “اوج گیک” چیست؟ آیا فرهنگ اوایل دهه 2010، مخاطبان جدید خود را درگیر می‌کند یا از نوردهی بیش از حد خسته خواهد شد؟

Comic-Con و تجارت فرهنگ پاپ بینش‌ها را با هم ترکیب می‌کنند. رهبران کسب و کار به جزئیاتی نیاز دارند که طرفداران در مورد آینده پویاترین صنعت جهان آرزو دارند. حتی اگر نمی‌توانید در ماه جولای در سن دیگو باشید، این کتاب هیجان را در کانون توجه قرار می‌دهد. . . نیازی به لباس نیست!


Action! Excitement! Transmedia! Step inside Comic-Con to discover the cultural trends that will shape our world

“I’ve been in comics so long I sometimes think I invented ’em! But I just read Rob Salkowitz’s terrific new book and, y’know what? Even I learned new stuff! If you’re a comic book nut like me, miss it at your own risk!”
―Stan Lee, Legendary Comic Creator and Publisher

“Salkowitz tells it pretty much like it is: the good, the bad, and the ugly of the commercialization of one of America’s greatest art forms, as well as the indefatigable artistry of its creators. He is at once informative, insightful, sobering, and inspiring.”
―Douglas Rushkoff, pop culture analyst and author of Program or Be Programmed: Ten Commands for a Digital Age

“If you care at all about comics, this is an essential read (and if you don’t, Salkowitz just might win you over). But it’s also grab-worthy for anyone interested in the fascinating, conflicted, unfolding future of digital publishing and transmedia entertainment.”
Booklist (Starred Review)

“What began more than four decades ago as an intimate gathering of comic book creators, fans and legends has become a packed entertainment event. Although it doesn’t have the same ring to it, Comic-Con could more appropriately be called the Transmedia Pop Culture Con where buzz for a year’s worth of projects is created, prolonged or squelched. Yet, despite the awareness that the con is a giant marketplace where producers sell directly to customers, there has been shockingly little analysis of the business of the event before Rob Salkowitz’s new book, “Comic-Con and the Business of Pop Culture.”
―CNN Geekout

“The true gift in Rob’s book is how very hard it becomes for you to decide, whether you’re a business reader reading a pop culture book, or a comics fan reading a business book.”
―PopMatters

“The book explores the business aspects of the show and how it is a microcosm of the growing transmedia aspects of both comic books and their connection to things such as film, TV, and video games. All the while, acting as a travelogue by a long-time fan of comics and Comic-Con.”
―Technorati

“Salkowitz’s first hand observation makes us feel like we are walking the convention floor with him. In some chapters you sense his thrill as he meets a few of his fan favorites. Comic-Con and the Business of Pop Culture should be a great book for comic book fans, moviegoers, pop culture followers, and marketing gurus.”
―Trashwire

Welcome to Comic-Con: where the future of pop culture comes to life

Every summer, more than 130,000 comic fans, gamers, cosplay enthusiasts, and nerds of all stripes descend on San Diego to mingle with the top entertainment celebrities and creative industry professionals in an unprecedented celebration of popular culture in all its forms.

From humble beginnings, Comic-Con has mutated into an electrifying, exhausting galaxy of movies, TV, video games, art, fashion, toys, merchandise, and buzz. It’s where the future of entertainment unspools in real time, and everyone wants to be there.

In Comic-Con and the Business of Pop Culture, author Rob Salkowitz, a recognized expert in digital media and the global digital generation (and unabashed comics enthusiast), explores how the humble art form of comics ended up at the center of the 21st-century media universe. From Comic-Con’s massive exhibit hall and panels to its exclusive parties and business suites, Salkowitz peels back the layers to show how comics culture is influencing communications, entertainment, digital technology, marketing, education, and storytelling.

What can the world’s most approachable and adaptable art form tell us about the importance of individual talent and personal engagement in the era of the new global audience, the iPad, and the quarter-billion-dollar summer blockbuster? Here are some of the issues Salkowitz explores:

How do you succeed in the transmedia maelstrom? Comics have hopscotched across the media landscape for decades. What can we learn from their successes and failures as we careen toward a converged digital future?
Have comics cracked the digital code? Everyone is scrambling to deal with the business disruptions of digital distribution. Does the recent success of comics on tablets demonstrate a new model for other industries, or do dangers lie ahead?
What’s next for “peak geek”? Will the ascendant nerd culture of the early 2010s keep its new audience engaged or burn out from overexposure?

Comic-Con and the Business of Pop Culture combines the insights business leaders need with the details fans crave about the future ofthe world’s most dynamic industry. Even if you can’t be in San Diego in July, this book brings the excitement into focus . . . no costumes required!

دانلود کتاب «کمیک کان و تجارت فرهنگ پاپ: وحشی‌ترین نمایشگاه تجاری جهان می‌تواند درباره آینده سرگرمی به ما بگوید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید