کسب و کار

کپی کاتالوگ که می‌چرخد: تمام نکات، نکات و ترفندهای تجارت که برای نوشتن نسخه‌ای که بفروشد نیاز دارید

Catalog copy that sizzles: all the hints, tips, and tricks of the trade youʼll ever need to write copy that sells

دانلود کتاب Catalog copy that sizzles: all the hints, tips, and tricks of the trade youʼll ever need to write copy that sells (به فارسی: کپی کاتالوگ که می‌چرخد: تمام نکات، نکات و ترفندهای تجارت که برای نوشتن نسخه‌ای که بفروشد نیاز دارید) نوشته شده توسط «Herschell Gordon Lewis»


اطلاعات کتاب کپی کاتالوگ که می‌چرخد: تمام نکات، نکات و ترفندهای تجارت که برای نوشتن نسخه‌ای که بفروشد نیاز دارید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – منابع انسانی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: NTC Business Books

نویسنده: Herschell Gordon Lewis

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

حجم فایل: 7.23 مگابایت

کد کتاب: 0844224472 , 9780844224473

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب کپی کاتالوگ که می‌چرخد: تمام نکات، نکات و ترفندهای تجارت که برای نوشتن نسخه‌ای که بفروشد نیاز دارید

“ما واژه ساز هستیم. کلمات سلاح ما هستند. تفاوت کسری از یک درصد در توانایی ما برای ایجاد یا تشدید مشارکت خواننده ارزشمند است. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی برای افعال قدرت و دستورات لازم است فقط یک نشانه دیگر از حرفه ای بودن ماست. به اندازه کافی گفت. با نکات ارزشمند و مثال‌ها و تصاویر آموزنده، کاتالوگ Copy That Sizzles خلاصه‌ای از دانش کپی‌نویسی کاتالوگ است. هرشل گوردون لوئیس، که در سرتاسر جهان به دلیل تخصص خود در زمینه کپی‌نویسی شناخته شده است، تمام نکات، نکات و ترفندهای حرفه‌ای را که برای نوشتن کپی کاتالوگ مؤثر برای هر نوع محصولی از ابزار باغبانی گرفته تا دستگاه‌های نظارت، باید بدانید، آشکار می‌کند. هرشل در سبک شخصیتی و جذاب خود نمونه هایی از چهارده نوع کپی کاتالوگ از جمله کپی «مینیمالیست»، کپی «همه حقایق» و کپی «من بهترین هستم» را به وضوح تعریف و ارائه می کند. بعلاوه، بیش از صد تصویر در سراسر متن همراه با نقدهای ارزشمند از نسخه‌ای که کار می‌کند و نسخه‌ای که در کاتالوگ‌های چاپی و آنلاین رتبه‌بندی نمی‌شود، پراکنده شده است. تمرین های تعاملی مانند “اول، شما آن را امتحان کنید!” به شما در مورد زمینه هایی که نیاز به بهبود دارند هشدار می دهد و شما را در هر فصل سرگرم و درگیر می کند. چه یک کپی رایتر، یک نویسنده مستقل، یک حرفه ای در زمینه تبلیغات و بازاریابی، یا کسی که به سادگی می خواهد نسخه ای بسازد که برای چاپ یا کاتالوگ آنلاین به فروش می رسد، Catalog Copy That Sizzles شما را با ابزارهایی که برای ساختن نیاز دارید مسلح می کند. کپی که هر محصولی را به هر جمعیتی و در هر قالبی بفروشد.


“We’re wordsmiths. Words are our weapons. A difference of a fraction of I percent in our ability to generate or intensify reader involvement is worthwhile. Knowing how and when to plumb for power verbs and imperatives is just one more indication of our professionalism. Enough said.” Packed with valuable tips and informative examples and illustrations, Catalog Copy That Sizzles is the ultimate compendium of catalog copywriting know-how. Herschell Gordon Lewis, known worldwide for his copywriting expertise, reveals all the hints, tips, and tricks of the trade you’ll ever need to know in order to write effective catalog copy for any kind of productfrom gardening tools to surveillance devices. In his personable and engaging style, Herschell clearly defines and presents examples of the fourteen types of catalog copy, including “Minimalist” copy, “All the Facts” copy, and “I Am the Greatest” copy. Plus, more than one hundred illustrations are interspersed throughout the text along with valuable critiques of copy that works and copy that fails to make the grade in print and on-line catalogs. Interactive exercises like “First, You Try It!” will alert you to areas that require improvement and will keep you entertained and engaged through each and every chapter. Whether you’re a copywriter, a freelance writer, an advertising and marketing professional, or someone who simply wants to craft copy that sells for a print or on-line catalog, Catalog Copy That Sizzles will arm you with the tools you need to craft copy that will sell any product, to any demographic, and in any format.

دانلود کتاب «کپی کاتالوگ که می‌چرخد: تمام نکات، نکات و ترفندهای تجارت که برای نوشتن نسخه‌ای که بفروشد نیاز دارید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید