دانلود کتاب Brand Identity Essentials: 100 Principles for Designing Logos and Building Brands (به فارسی: ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی) نوشته شده توسط «Kevin Budelmann – Yang Kim – Curt Wozniak»
اطلاعات کتاب ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی
موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Rockport Publishers
نویسنده: Kevin Budelmann – Yang Kim – Curt Wozniak
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 208 / 209
حجم فایل: 100.67 مگابایت
کد کتاب: 159253578X , 9781592535781
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی
این کتاب چهارمین کتاب از مجموعه Essential به دنبال Layout Essentials، Typography Essentials و Packaging Essentials است. این دستورالعمل ها و قوانین اساسی طراحی لوگو و برندینگ را از طریق 100 اصل شامل عناصر یک هویت گرافیکی موفق، برنامه های هویت و هویت برند، و همه استراتژی ها و عناصر مختلف درگیر، ترسیم و نشان می دهد.
دانلود کتاب «ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.