هنرهای گرافیک

ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی

Brand Identity Essentials: 100 Principles for Designing Logos and Building Brands

دانلود کتاب Brand Identity Essentials: 100 Principles for Designing Logos and Building Brands (به فارسی: ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی) نوشته شده توسط «Kevin Budelmann – Yang Kim – Curt Wozniak»


اطلاعات کتاب ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی

موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Rockport Publishers

نویسنده: Kevin Budelmann – Yang Kim – Curt Wozniak

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 208 / 209

حجم فایل: 100.67 مگابایت

کد کتاب: 159253578X , 9781592535781

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی

این کتاب چهارمین کتاب از مجموعه Essential به دنبال Layout Essentials، Typography Essentials و Packaging Essentials است. این دستورالعمل ها و قوانین اساسی طراحی لوگو و برندینگ را از طریق 100 اصل شامل عناصر یک هویت گرافیکی موفق، برنامه های هویت و هویت برند، و همه استراتژی ها و عناصر مختلف درگیر، ترسیم و نشان می دهد.


This book is the fourth book in the Essential series following Layout Essentials, Typography Essentials, and Packaging Essentials. It outlines and demonstrates basic logo and branding design guidelines and rules through 100 principles including the elements of a successful graphic identity, identity programs and brand identity, and all the various strategies and elements involved.

دانلود کتاب «ملزومات هویت برند: 100 اصل برای طراحی لوگو و برندسازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید