تجارت

BPM – محرک نوآوری در دنیای دیجیتال

BPM - Driving Innovation in a Digital World

دانلود کتاب BPM – Driving Innovation in a Digital World (به فارسی: BPM – محرک نوآوری در دنیای دیجیتال) نوشته شده توسط «Jan vom Brocke – Theresa Schmiedel (eds.)»


اطلاعات کتاب BPM – محرک نوآوری در دنیای دیجیتال

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Jan vom Brocke – Theresa Schmiedel (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 308 / 304

حجم فایل: 7.74 مگابایت

کد کتاب: 3319144294 , 9783319144290

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب BPM – محرک نوآوری در دنیای دیجیتال

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه مدیریت فرآیند کسب‌وکار (BPM)، به عنوان یک رشته مدیریت در تقاطع فناوری اطلاعات و کسب‌وکار، می‌تواند به سازمان‌ها در تسلط بر نوآوری‌ها و تحولات دیجیتال کمک کند. در عین حال، در مورد اینکه چگونه BPM باید بیشتر توسعه یابد تا به عنوان یک محرک برای نوآوری در دنیای دیجیتال عمل کند، بحث می‌کند.

در دهه‌های اخیر، BPM در مدیریت بهبود مستمر و اساسی در بسیاری از بخش‌ها و حوزه‌های تجاری بسیار موفق بوده است. در حالی که عصر دیجیتال فرصت‌های جدید فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد، همچنین چالش خاصی را برای موقعیت‌یابی صحیح و محدوده‌بندی BPM در سازمان‌ها به همراه دارد. این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان از BPM برای هدایت نوآوری کسب و کار در عصر دیجیتال استفاده کرد. نظرات کارشناسان برجسته جهان در مورد BPM را گرد هم می آورد و همچنین تعدادی از موارد عملی را ارائه می دهد. این به مدیران و همچنین دانشگاهیان که علاقه مشترکی به نوآوری دیجیتال و مدیریت فرآیند کسب و کار دارند می پردازد. این کتاب موضوعاتی مانند BPM و داده های بزرگ، BPM و اینترنت اشیاء و BPM و رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد. در حالی که این جنبه‌های فن‌آوری و روش‌شناختی کلید BPM هستند، متخصصان فرآیند همچنین می‌دانند که قابلیت‌های سازمانی غیرفنی بیشتر برای نوآوری موفقیت‌آمیز مورد نیاز است.

ایده‌های ارائه‌شده در این کتاب در حین پیاده‌سازی به ما کمک زیادی کرده است. نوآوری های فرآیند در مرکز خدمات لجستیک جهانی ما.

یواخیم گانتنر، مدیر خدمات فناوری اطلاعات، Swarovski AG

مدیریت فرآیندها – همه در مورد آن صحبت می کند، تعداد بسیار کمی واقعاً می دانند که چگونه آن را در دنیای چابک و رقابتی امروزی انجام دهند . خوب است که می بینیم بسیاری از کارشناسان برجسته چالش موجود در این کتاب را انجام می دهند.

Cornelius Clauser، مدیر ارشد فرآیند، SAP SE

این کتاب مطالب ارزشمندی را در مورد پیشرفت‌های جدید در تجزیه و تحلیل فرآیندهای پیشرفته و مدل‌سازی فرآیند از جمله کاربردهای عملی ارائه می‌کند – خوراکی برای تفکر چگونه در عصر دیجیتال موفق شویم. i>

Ralf Diekmann، رئیس تعالی کسب و کار، Hilti AG

این کتاب به عنوان گام مهمی در جهت سیستم‌های نوآوری فرآیند است. من بسیار دوست دارم به ویراستاران و نویسندگان برای ارائه چنین طیف چشمگیر ایدهبرای چگونگی پرداختن به ازدواج چالش برانگیز، اما بسیار ارزشمند BPM و نوآوری تبریک بگویم. i>

پروفسور مایکل روزمان، دانشگاه فناوری کوئینزلند


This book shows how business process management (BPM), as a management discipline at the intersection of IT and Business, can help organizations to master digital innovations and transformations. At the same time, it discusses how BPM needs to be further developed to successfully act as a driver for innovation in a digital world.

In recent decades, BPM has proven extremely successful in managing both continuous and radical improvements in many sectors and business areas. While the digital age brings tremendous new opportunities, it also brings the specific challenge of correctly positioning and scoping BPM in organizations. This book shows how to leverage BPM to drive business innovation in the digital age. It brings together the views of the world’s leading experts on BPM and also presents a number of practical cases. It addresses mangers as well as academics who share an interest in digital innovation and business process management. The book covers topics such as BPM and big data, BPM and the Internet of Things, and BPM and social media. While these technological and methodological aspects are key to BPM, process experts are also aware that further nontechnical organizational capabilities are required for successful innovation.

The ideas presented in this book have helped us a lot while implementing process innovations in our global Logistics Service Center.

Joachim Gantner, Director IT Services, Swarovski AG

Managing Processes – everyone talks about it, very few really know how to make it work in today’s agile and competitive world. It is good to see so many leading experts taking on the challenge in this book.

Cornelius Clauser, Chief Process Officer, SAP SE

This book provides worthwhile readings on new developments in advanced process analytics and process modelling including practical applications – food for thought how to succeed in the digital age.

Ralf Diekmann, Head of Business Excellence, Hilti AG

This book is as an important step towards process innovation systems. I very much like to congratulate the editors and authors for presenting such an impressive scope of ideas for how to address the challenging, but very rewarding marriage of BPM and innovation.

Professor Michael Rosemann, Queensland University of Technology

دانلود کتاب «BPM – محرک نوآوری در دنیای دیجیتال»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید