برنامه نويسي

شروع WebGL برای HTML5

Beginning WebGL for HTML5

دانلود کتاب Beginning WebGL for HTML5 (به فارسی: شروع WebGL برای HTML5) نوشته شده توسط «Brian Danchilla»


اطلاعات کتاب شروع WebGL برای HTML5

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Brian Danchilla

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 356 / 348

حجم فایل: 10.71 مگابایت

کد کتاب: 1430239964 , 9781430239963

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شروع WebGL برای HTML5

شروع WebGL برای HTML5 شما را به سرعت با WebGL، یک زبان گرافیکی جدید قدرتمند در مرورگر، به سرعت ارتقا می دهد. شما صحنه های واقع گرایانه را با مدل های نورپردازی پیشرفته، سایه ها، ترکیب و بافت ارائه خواهید کرد. شما همچنین از ریاضیات برای مدل‌سازی فراکتال‌ها و سیستم‌های ذرات استفاده خواهید کرد. فراتر از آن، Beginning WebGL برای HTML5 استفاده از رئوس پیشرفته و سایه‌زن قطعه را برای ایجاد نتایج خیره‌کننده و عالی ارائه می‌دهد. شما از استفاده از چارچوب های مدرن برای توسعه سریع صحنه های پیچیده سود خواهید برد و از ابزارهای زیادی برای کمک به بهبود عملکرد رندر و اشکال زدایی استفاده خواهید کرد. شروع WebGL برای HTML5 مهارت های حیاتی توسعه WebGL شما را ایجاد می کند در حالی که در هر مرحله از راه لذت می برید. با WebGL سریعتر به سرعت رندر صحنه های واقع گرایانه کار کنید با فریم ورک ها سریعتر کار کنید بهبود عملکرد رندر آنچه که یاد خواهید گرفت تنظیم صحنه و رندر بازنگری استفاده های پیشرفته GLSL ارائه صحنه های واقعی با نور، ترکیب، بازتاب، سایه ها و موارد دیگر وضعیت فعلی موبایل WebGL پشتیبانی از بهینه‌سازی‌های عملکرد افزایش بهره‌وری با استفاده از چارچوب‌های موجود و مدل‌های بارگذاری این کتاب برای شروع WebGL برای HTML5 برای علاقه‌مندان به گرافیک است که آماده است مهارت‌های خود را به سطح بعدی برساند و صحنه‌های واقعی‌تر و زیباتر خلق کند. شروع WebGL برای HTML5 یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای دانش OpenGL یا Canvas 2D موجود هستند و می خواهند به WebGL منتقل شوند. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند گرافیک های با کارایی بالا را در کمترین زمان کدگذاری کنند. فهرست مطالب تنظیم The Scene Shaders 101 بافت و نور افزایش واقع گرایی فیزیک فراکتال ها، نقشه های ارتفاع، و سیستم های ذرات Three.js چارچوب ابزارهای بهره وری اشکال زدایی و جلوه های عملکرد، نکات و ترفندها پس واژه: آینده WebGL ضمیمه HTML5 و JavaScript ضروری ب: بازنگری گرافیک ضمیمه C: WebGL Spec. شانس و پایان پیوست D: منابع اضافی


Beginning WebGL for HTML5 gets you rapidly up to speed with WebGL, a powerful new graphics language within the browser. You’ll render realistic scenes with advanced lighting models, shadows, blending and textures. You’ll also use mathematics to model fractals and particle systems. Going beyond that, Beginning WebGL for HTML5 presents advanced vertex and fragment shader usage for creating stunning, top-end results.  You’ll benefit from using modern frameworks to rapidly develop complex scenes, and make use of many tools to help improve rendering performance and debugging. Beginning WebGL for HTML5 builds your critical WebGL development skills while being enjoyable at each step of the way. Quickly get up to speed with WebGL Render realistic scenes Work faster with frameworks Improve rendering performance What you’ll learn A scene setup and rendering refresher Advanced GLSL usages Rendering realistic scenes with lighting, blending, reflections, shadows and more The current state of WebGL mobile support Performance optimizations Enhancing productivity by using existing frameworks and loading models Who this book is for Beginning WebGL for HTML5 is for the graphics enthusiast who is ready to bring their skillset to the next level and create more realistic, beautiful scenes.  Beginning WebGL for HTML5 is a great choice for someone with existing OpenGL or Canvas 2D knowledge wanting to transition to WebGL. It is an excellent choice for those wanting to have high performance graphics coded in minimal time. Table of Contents Setting The Scene Shaders 101 Textures and Lighting Increasing Realism Physics Fractals, Height Maps, and Particle Systems Three.js Framework Productivity Tools Debugging and Performance Effects, Tips and Tricks Afterword: The Future of WebGL Appendix A: Essential HTML5 and JavaScript Appendix B: Graphics Refresher Appendix C: WebGL Spec. Odds and Ends Appendix D: Additional Resources

دانلود کتاب «شروع WebGL برای HTML5»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید