مهندسی

شروع برنامه نویسی صوتی بازی

Beginning Game Audio Programming

دانلود کتاب Beginning Game Audio Programming (به فارسی: شروع برنامه نویسی صوتی بازی) نوشته شده توسط «Mason McCuskey»


اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی صوتی بازی

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Muska & Lipman/Premier-Trade

نویسنده: Mason McCuskey

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 384

حجم فایل: 7.08 مگابایت

کد کتاب: 0585495394 , 9781592000296

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی صوتی بازی

زمینه: من یک موتور بازی (Goblin 2D+ Engine) ایجاد کردم و برای صدا فقط از یک کتابخانه شخص ثالث (BASS) استفاده کردم. با این حال، به سرعت دریافتم که 150 دلار استرالیا اضافی برای BASS بر جذب موتور من تأثیر می گذارد زیرا 59.95 دلار آمریکا بود و 150 دلار استرالیا اضافی برای BASS آن را از بین می برد.

من هیچ چیز در مورد برنامه نویسی صدا نمی دانستم، بنابراین فکر می کردم که ایجاد موتور صوتی خودم رویایی ناامیدکننده است.

در ناامیدی این کتاب را خریدم و شگفت زده شدم (نه فقط از سی دی 1 میلیون بیتی :S)

با استفاده از این کتاب به عنوان پایه، توانستم یک کتابخانه صوتی کاملاً کاربردی برای موتورم با تمام ویژگی هایی که در BASS استفاده می کردم ایجاد کنم.

جلوه های صوتی، موسیقی، صدای سه بعدی موقعیتی، پاننگ، حجم، زیر و بم، پخش موسیقی .MOD، رمزگشای OGG. اساسا تمام عملکردی که می خواستم.

اگر کسی می خواهد این را در عمل ببیند… www.hoek.inkblue.com.

به نظر می‌رسد این کتاب شکاف‌هایی را که MSDN کنار گذاشته است، پر می‌کند. همچنین، برخلاف بسیاری از کتاب‌ها، میسون از اسناد MSDN برش و چسبانده نشده است.

ممنون میسون!


Background: I created a game engine (Goblin 2D+ Engine) and for sound just used a 3rd party library (BASS). However I quickly found the additional A$150 for BASS was effecting the uptake of my engine because it was US$59.95 and the additional A$150 for BASS was killing it.

I knew nothing about sound programming so thought it was a hopeless dream to create my own sound engine.

In desperation I bought this book and was surprised (not just by the CD in 1 million bits :S)

Using this book as the basis I was able to create a fully functional sound library for my engine with all the features I was using in BASS.

Sound effects, music, 3d positional sound, panning, volume, pitch, playing .MOD music, OGG decoder. Basically all the functionality I wanted.

If anyone wants to see this in action… www.hoek.inkblue.com.

The book fills in the gaps MSDN seems to leave out. Also, unlike a lot of books, Mason has NOT cut and paste from MSDN documentation.

Thanks Mason!

دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی صوتی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید