دانلود کتاب Beginning DirectX 11 Game Programming (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11) نوشته شده توسط «Allen Sherrod – Wendy Jones»
اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cengage
نویسنده: Allen Sherrod – Wendy Jones
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 385
حجم فایل: 3.12 مگابایت
کد کتاب: 1435458958 , 9781435458956
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11
جدیدترین و محبوب ترین فناوری برای ساخت بازی های سه بعدی نسل بعدی را کشف کنید: DIRECTX 11! شروع برنامه نویسی بازی های DIRECTX 11 یک راهنمای مقدماتی برای یادگیری اصول اولیه DirectX 11 است که به شما کمک می کند در مسیر برنامه نویسی و توسعه بازی های ویدیویی سه بعدی شروع کنید. این کتاب که به طور خاص برای برنامه نویسان مبتدی نوشته شده است، از دستورالعمل های گام به گام برای آموزش اصول اولیه DirectX 11 استفاده می کند و مهارت هایی را معرفی می کند که می توان آنها را برای ایجاد بازی برای رایانه های شخصی و پلتفرم های کنسول های بازی مانند Xbox 360 به کار برد. برای همه جدیدترین ها به روز شده است. فناوری DirectX 11، این کتاب شامل پوششی از شیوههای کدنویسی حرفهای بهبود یافته، مروری بر جدیدترین اجزا و ابزارهای DirectX، Sprites، رندر متن و فونت، رندر سه بعدی کاراکتر، دوربینها، صدا، سایهزنها و افکتها و موارد دیگر است. زمانی که به پایان این کتاب برسید، تجربه کافی با DirectX 11 خواهید داشت که باید بتوانید ساخت بازی های ویدیویی ساده و دموها را کشف کنید. از آنجا، می توانید به سمت ساخت بازی ها و دموهای پیچیده تر پیشرفت کنید تا زمانی که بتوانید بازی های رایانه شخصی یا کنسول خود را کامل و منتشر کنید.
دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.