برنامه نويسي

شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11

Beginning DirectX 11 Game Programming

دانلود کتاب Beginning DirectX 11 Game Programming (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11) نوشته شده توسط «Allen Sherrod – Wendy Jones»


اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cengage

نویسنده: Allen Sherrod – Wendy Jones

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 385

حجم فایل: 3.12 مگابایت

کد کتاب: 1435458958 , 9781435458956

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11

جدیدترین و محبوب ترین فناوری برای ساخت بازی های سه بعدی نسل بعدی را کشف کنید: DIRECTX 11! شروع برنامه نویسی بازی های DIRECTX 11 یک راهنمای مقدماتی برای یادگیری اصول اولیه DirectX 11 است که به شما کمک می کند در مسیر برنامه نویسی و توسعه بازی های ویدیویی سه بعدی شروع کنید. این کتاب که به طور خاص برای برنامه نویسان مبتدی نوشته شده است، از دستورالعمل های گام به گام برای آموزش اصول اولیه DirectX 11 استفاده می کند و مهارت هایی را معرفی می کند که می توان آنها را برای ایجاد بازی برای رایانه های شخصی و پلتفرم های کنسول های بازی مانند Xbox 360 به کار برد. برای همه جدیدترین ها به روز شده است. فناوری DirectX 11، این کتاب شامل پوششی از شیوه‌های کدنویسی حرفه‌ای بهبود یافته، مروری بر جدیدترین اجزا و ابزارهای DirectX، Sprites، رندر متن و فونت، رندر سه بعدی کاراکتر، دوربین‌ها، صدا، سایه‌زن‌ها و افکت‌ها و موارد دیگر است. زمانی که به پایان این کتاب برسید، تجربه کافی با DirectX 11 خواهید داشت که باید بتوانید ساخت بازی های ویدیویی ساده و دموها را کشف کنید. از آنجا، می توانید به سمت ساخت بازی ها و دموهای پیچیده تر پیشرفت کنید تا زمانی که بتوانید بازی های رایانه شخصی یا کنسول خود را کامل و منتشر کنید.


Discover the latest and most popular technology for creating next-generation 3D games: DIRECTX 11! BEGINNING DIRECTX 11 GAME PROGRAMMING is an introductory guide to learning the basics of DirectX 11 that will help get you started on the path to 3D video game programming and development. Written specifically for the beginner programmer, this book uses step-by-step instructions to teach the basics of DirectX 11 and introduces skills that can be applied to creating games for PCs and game console platforms such as the Xbox 360. Updated for all the newest DirectX 11 technology, this book includes coverage of improved professional coding practices, an overview of the latest DirectX components and tools, sprites, text and font rendering, 3D character rendering, cameras, audio, shaders and effects, and much more. By the time you reach the end of this book, you will have had enough experience with DirectX 11 that you should be able to explore making simple video games and demos. From there, you can progress toward making more complex games and demos until you find yourself able to complete and release your own PC or console games.

دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی DirectX 11»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید