دانلود کتاب Beginning Direct3D Game Programming, Second Edition (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی Direct3D، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Wolfgang Engel»
اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی Direct3D، ویرایش دوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Muska & Lipman/Premier-Trade
نویسنده: Wolfgang Engel
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 440
حجم فایل: 9.57 مگابایت
کد کتاب: 193184139X , 9781931841399
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی Direct3D، ویرایش دوم
با توضیح دقیق برنامهنویسی سایهزن رأس و پیکسل، پوشش HLSL جدید مایکروسافت (زبان سایهزن سطح بالا)، و تمرکز بیشتر خط لوله عملکرد ثابت، نسخه دوم این راهنمای مرجع محبوب شما را به دورتر از آنچه تصور میکردید خواهد برد! این کتاب که توسط یک متخصص صنعت نوشته شده است، به مبارزه شما برای تسلط بر مفاهیم پایان می دهد. “شروع برنامه نویسی بازی Direct3D، نسخه دوم” به عنوان یک راهنمای جامع برای یادگیری برنامه نویسی گرافیکی DirectX عمل می کند. این به شما امکان می دهد با اصول اولیه شروع کنید و راه خود را به گرافیک و انیمیشن آسان کنید. با این حال، همانطور که در کتاب کار میکنید، این فرصت را خواهید داشت که بر روی برخی از جلوههای سایهزن پیشرفته تمرکز کنید تا به بازیهای خود حس واقعی بیشتری بدهید.
دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی Direct3D، ویرایش دوم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.