اقتصاد ریاضی

بانک 2.0: چگونه رفتار و فناوری مشتری آینده خدمات مالی را تغییر خواهد داد

Bank 2.0: How Customer Behavior and Technology Will Change the Future of Financial Services

دانلود کتاب Bank 2.0: How Customer Behavior and Technology Will Change the Future of Financial Services (به فارسی: بانک 2.0: چگونه رفتار و فناوری مشتری آینده خدمات مالی را تغییر خواهد داد) نوشته شده توسط «Brett King»


اطلاعات کتاب بانک 2.0: چگونه رفتار و فناوری مشتری آینده خدمات مالی را تغییر خواهد داد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – اقتصاد ریاضی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Marshall Cavendish Business

نویسنده: Brett King

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 399

حجم فایل: 3.00 مگابایت

کد کتاب: 9814302074 , 9789814302074

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بانک 2.0: چگونه رفتار و فناوری مشتری آینده خدمات مالی را تغییر خواهد داد

بحران مالی برای موسسات خرده فروشی تازه شروع شده است. نود تا نود و پنج درصد تراکنش های بانکی امروز به صورت الکترونیکی انجام می شود. اینترنت، دستگاه های خودپرداز، مراکز تماس و تلفن های هوشمند به جریان اصلی مشتریان تبدیل شده اند. اما بانک‌ها همچنان این کانال‌ها را به عنوان کانال‌های جایگزین طبقه‌بندی می‌کنند و ساختار سازمانی را حفظ می‌کنند که در آن شعبه بر تفکر غالب است. تداوم نوآوری‌های فناوری، وب 2.0، شبکه‌های اجتماعی، تلفن‌های کاربردی و تحرک نیز مدل‌های بانکداری سنتی را به حد نهایی رسانده‌اند. BANK 2.0 نشان می دهد که چرا رفتار مشتری به سرعت در حال تغییر است، چگونه شعب تکامل می یابند، چرا چک ها ناپدید می شوند و چرا تلفن همراه شما ظرف 10 سال آینده جایگزین کیف پول شما خواهد شد.

این کتاب برای بانکداران سنتی نیست که می خواهند به
پایبند باشند
وضع موجود. این کتاب برای مدیران تغییر طراحی شده است که نیاز به بحث دارند
به شدت در درون موسسه تغییر می کند و حقایق سختی را نشان می دهد که چنین چیزی را ایجاد می کند
تغییر اجتناب ناپذیر اما یک جنبه مثبت وجود دارد. یعنی
BANK 2.0 به بانکداران نشان خواهد داد که
چنین تغییراتی اگرچه اجتناب ناپذیر است، اما در بلندمدت کاهش هزینه ها را به همراه خواهد داشت
و روابط با مشتری جدول سود بیشتر، و اثربخشی را بهبود می بخشد
از ساختار سازمانی فقط ممکن است برای کسانی که
بسیار دردناک باشد
با وجود همه مزایا، آینده را دریافت نکنید.
تحقیق
زیرا این کتاب 10 سال در دست ساخت است. در پایان ما حسابرسی، اندازه گیری کرده بودیم
و تقریباً با هر ترکیب ممکنی از کانال ها، محصولات
آزمایش کرد
و ابزارهایی که مشتریان و بانکداران به طور یکسان به آنها دسترسی دارند.
آنچه ما داریم
آموخته شده است و آنچه ما به عنوان مطالعات موردی برای قرار دادن در این کتاب انتخاب کرده ایم،
نیست
واقعاً در مورد فناوری یا در مورد هر کانالی. این در مورد مشتریان و
است
آنچه آنها از موسسه خود نیاز دارند.


The financial crisis is just beginning for retail institutions. Ninety to ninety-five per cent of bank transactions are executed electronically today. The Internet, ATMs, call centres and smartphones have become mainstream for customers. But banks still classify these as alternative channels and maintain an organisation structure where Branch dominates thinking. Continued technology innovations, Web 2.0, social networking, app phones and mobility are also stretching traditional banking models to the limit. BANK 2.0 reveals why customer behaviour is so rapidly changing, how branches will evolve, why cheques are disappearing, and why your mobile phone will replace your wallet all within the next 10 years. 

This book is not for traditional bankers who want to stick to the
status quo. This book is designed for managers of change who need to argue
change vigorously within the institution and show the hard facts that make such
change inevitable. But there is an upside. That is,
BANK 2.0 will show bankers that
such changes, although inevitable, will bring reduction in costs, longer-term
and more profi table customer relationships, and will improve the effectiveness
of the organisation structure. It just may be extremely painful for those who
don’t get the future, despite all the benefits.
The research
for this book is 10 years in the making. In the end we had audited, measured
and experimented with almost every possible combination of channels, products
and tools that customers and bankers alike have access to.
What we have
learned and what we have selected as case studies to put into this book is not
really about technology or about any one channel. It is about customers and
what they need from their institution. 

دانلود کتاب «بانک 2.0: چگونه رفتار و فناوری مشتری آینده خدمات مالی را تغییر خواهد داد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید