برنامه نويسي

برنامه نویسی صوتی برای بازی های تعاملی

Audio Programming for Interactive Games

دانلود کتاب Audio Programming for Interactive Games (به فارسی: برنامه نویسی صوتی برای بازی های تعاملی) نوشته شده توسط «Martin Wilde»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی صوتی برای بازی های تعاملی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Martin Wilde

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 200 / 197

حجم فایل: 1.34 مگابایت

کد کتاب: 0240519418 , 9780240519418

توضیحات کتاب برنامه نویسی صوتی برای بازی های تعاملی

کاوش پیشرفته مارتین وایلد در مورد پتانسیل خلاقانه سیستم‌های صوتی بازی، به آخرین روش‌های کاری افرادی می‌پردازد که در ایجاد و برنامه‌نویسی صدای فراگیر، تعاملی و غیرخطی برای بازی‌ها نقش دارند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه برنامه‌نویس بازی می‌تواند یک سیستم نرم‌افزاری ایجاد کند که ارائه‌دهنده محتوای صوتی (آهنگساز/طراح صدا) را قادر می‌سازد تا کنترل مستقیم بر ترکیب و ارائه یک موسیقی متن بازی تعاملی داشته باشد. این سیستم (که مستقل از پلتفرم است) گام به گام به سبک قابل دسترس وایلد با مطالعات موردی روشن توضیح داده شده است، همه کدهای منبع آن در CD-Rom همراه ارائه شده است که خوانندگان می توانند از آن برای توسعه موتورهای صوتی خود استفاده کنند. مارتین وایلد، برنامه نویس با تجربه توسعه موتورهای نرم افزار صدا و موسیقی برای عناوین بازی های رایانه ای در بسیاری از پلتفرم ها که یک موسیقیدان باتجربه نیز می باشد، به طور منحصر به فردی برای مخاطب قرار دادن افرادی که به صدای بازی از سطوح و زمینه های مختلف تخصصی نزدیک می شوند، قرار دارد. برنامه نویسان صوتی بازی یاد خواهند گرفت که چگونه به موسیقی متن و جلوه های صوتی بهتری دست یابند، در حالی که نوازندگانی که می خواهند از این تغییر در نقش ها بهره ببرند، درک بیشتری از مسائل فنی درگیر به دست می آورند، بنابراین چشم انداز شغلی خود را افزایش می دهند. دانشجویان طراحی بازی می توانند با ساخت موتورهای صوتی بازی خود بر اساس کد منبع ارائه شده، این مهارت ها را تمرین کنند. * از یک متخصص بیاموزید: نویسنده از تجربه خود به عنوان یک برنامه نویس و یک موسیقیدان دیدگاه منحصر به فردی را برای این موضوع به ارمغان می آورد * موتورهای صوتی بازی خود را توسعه دهید: کتاب و CD-ROM همراه آن دستورالعمل ها و کدنویسی آسانی را ارائه می دهد. می‌توانید برای بازی‌ها و پروژه‌های چندرسانه‌ای خودتان درخواست دهید* با این راهنمای ضروری برای برنامه‌نویسان صوتی بازی و هنرمندان صوتی، با آخرین شیوه‌های کاری در این صنعت به سرعت در حال تحول همراه باشید.


Martin Wilde’s cutting-edge exploration of the creative potential of game audio systems addresses the latest working methods of those involved in creating and programming immersive, interactive and non-linear audio for games. The book demonstrates how the game programmer can create an software system which enables the audio content provider (composer/sound designer) to maintain direct control over the composition and presentation of an interactive game soundtrack. This system (which is platform independent) is described step-by-step in Wilde’s approachable style with illuminating case studies, all source codes for which are provided on the accompanying CD-Rom which readers can use to develop their own audio engines.As a programmer with experience of developing sound and music software engines for computer game titles on a multitude of platforms who is also an experienced musician, Martin Wilde is uniquely placed to address individuals approaching game audio from various levels and areas of expertise. Game audio programmers will learn how to achieve enable even better audio soundtracks and effects, while musicians who want to capitalise on this shift in roles will gain a greater appreciation of the technical issues involved, so enhancing their employment prospects. Students of game design can practice these skills by building their own game audio engines based on the source code provided. * Learn from an expert: the author brings a unique perspective to this subject from his experience as both a programmer and a musician* Develop your own game audio engines: the book and accompanying CD-ROM provide easy-to-follow instructions and coding which you can apply to your own game and multi-media projects* Keep up with the latest working practices in this rapidly evolving industry with this essential guide for both game audio programmers and audio artists

دانلود کتاب «برنامه نویسی صوتی برای بازی های تعاملی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید