دانلود کتاب Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research (به فارسی: تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش) نوشته شده توسط «Daniel Riffe – Stephen Lacy – Frederick Fico»
اطلاعات کتاب تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش
موضوع اصلی: زبان ها – گرامر، لغت نامه ها و عبارات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Daniel Riffe – Stephen Lacy – Frederick Fico
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 214 / 221
حجم فایل: 1.80 مگابایت
کد کتاب: 0415517672 , 9780415517676
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش
تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای مقدمه ای برای یادگیری تکنیک تجزیه و تحلیل سیستماتیک و کمی محتوای ارتباطی است. غنی از نمونههایی از کاربردهای جدید و کلاسیک است، راهحلهایی برای مشکلات پیشآمده در انجام تحلیل محتوا ارائه میدهد، و به گونهای نوشته شده است که دانشآموزان بتوانند به راحتی تکنیکها را درک کرده و به کار ببرند.
این ویرایش سوم به طور کامل بازبینی شده شامل مثالهای جاری و جذاب برای دانشآموزان امروزی، علاوه بر تعدادی از موارد مهم تاریخی است. این بر ارتباط تصاویر بصری و مطالعات محتوای تبلیغاتی تأکید دارد. منابع موجود در وبسایت همراه کتاب، مطالب بیشتری را برای دانشآموزان و مربیان، از جمله پروتکلهای موجود، پیوندهای وب، و کتابشناسی مقالات روشهای تحلیل محتوا ارائه میکند.
این جلد برای استفاده در نظر گرفته شده است. به عنوان متن اصلی برای درس تحلیل محتوا، یا به عنوان متن تکمیلی در دروس روش تحقیق. همچنین مرجعی ضروری برای محققان در زمینه های رسانه های جمعی، علوم سیاسی و سایر علوم اجتماعی و رفتاری است.
Analyzing Media Messages is a primer for learning the technique of systematic, quantitative analysis of communication content. Rich with examples of recent and classic applications, it provides solutions to problems encountered in conducting content analysis, and it is written so that students can readily understand and apply the techniques.
This thoroughly revised third edition includes current and engaging examples for today’s students, in addition to a number of historically important cases. It emphasizes communication of visual imagery and studies of advertising content. Resources on the book’s companion website provide additional materials for students and instructors, including existing protocols, web links, and a bibliography of content analysis methods articles.
This volume is intended for use as a primary text for content analysis coursework, or as a supplemental text in research methods courses. It is also an indispensable reference for researchers in mass media fields, political science, and other social and behavioral sciences.
دانلود کتاب «تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش»