برنامه نويسي

توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))

Agile Game Development with Scrum (Addison-Wesley Signature Series (Cohn))

دانلود کتاب Agile Game Development with Scrum (Addison-Wesley Signature Series (Cohn)) (به فارسی: توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))) نوشته شده توسط «Clinton Keith»


اطلاعات کتاب توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Clinton Keith

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 367

حجم فایل: 12.63 مگابایت

کد کتاب: 0321618521 , 9780321618528

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))

بازی‌های بهتری را سریع‌تر و با بودجه ارائه دهید – و بازی‌سازی را دوباره سرگرم‌کننده کنید! توسعه بازی در بحران است – با بودجه‌های متورم، برنامه‌های غیرممکن، پیچیدگی غیرقابل کنترل و اضافه کاری راهپیمایی مرگ مواجه است. جای تعجب نیست که بسیاری از استودیوهای توسعه در حال تلاش برای بقا هستند. خوشبختانه راه حلی وجود دارد. متدهای Scrum و Agile در حال حاضر تحولی در توسعه خارج از صنعت بازی ایجاد کرده اند. اکنون، کلینتون کیت، توسعه‌دهنده قدیمی بازی، دقیقاً نشان می‌دهد که چگونه می‌توان این روش‌ها را با موفقیت در چالش‌های منحصر به فرد توسعه بازی به کار برد. کیث بیش از پانزده سال را صرف توسعه بازی کرده است که هفت تای آن ها با روش های اسکرام و چابک است. با تکیه بر این تخصص بی‌نظیر، او نشان می‌دهد که چگونه تیم‌ها می‌توانند از اسکرام برای ارائه بازی‌ها با کارایی، سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر استفاده کنند. بازی های صنایع دستی که ارزش سرگرمی بیشتری را ارائه می دهند. و در عین حال زندگی را برای تیم های توسعه رضایت بخش تر کنید. شما یاد خواهید گرفت که تیم های چابک موفقی را تشکیل دهید که برنامه نویسان، تولیدکنندگان، هنرمندان، آزمایش کنندگان و طراحان را در خود جای دهند – و همکاری موثر درون و فراتر از آن تیم ها را در طول کل فرآیند ترویج دهند. از برنامه‌ریزی طولانی‌مدت گرفته تا ردیابی پیشرفت و یکپارچه‌سازی مداوم، کیت ده‌ها نکته، ترفند و راه‌حل را ارائه می‌دهد که همگی مبتنی بر واقعیت و تجربه سخت به دست آمده است. پوشش شامل درک اهداف، نقش‌ها و شیوه‌های اسکرام در زمینه توسعه بازی است، ارتباط و برنامه‌ریزی چشم‌انداز، ویژگی‌ها و پیشرفت بازی شما با استفاده از تکنیک‌های تکراری برای قرار دادن بازی خود در حالت قابل بازی هر دو تا چهار هفته یکبار — حتی روزانه کمک به موفقیت همه شرکت‌کنندگان در تیم نقش آنها بازگرداندن ثبات و قابل پیش بینی بودن در فرآیند توسعه مدیریت الزامات مبهم در یک بازار سیال مقیاس بندی Scrum برای تیم های توسعه بزرگ با توزیع جغرافیایی شروع به کار: غلبه بر اینرسی و ادغام Scrum در فرآیندهای فعلی استودیو شما به طور فزاینده ای، توسعه دهندگان و مدیران بازی تشخیص می دهند که همه چیز نمی تواند پیش برود. در راهی که در گذشته داشته اند. سازمان های سازنده بازی به روشی به مراتب بهتر برای کار نیاز دارند. توسعه بازی چابک با اسکرام به آنها این امکان را می دهد – و سودآوری، خلاقیت و سرگرمی را به توسعه بازی بازمی گرداند.


Deliver Better Games Faster, On Budget—And Make Game Development Fun Again!   Game development is in crisis—facing bloated budgets, impossible schedules, unmanageable complexity, and death march overtime. It’s no wonder so many development studios are struggling to survive. Fortunately, there is a solution. Scrum and Agile methods are already revolutionizing development outside the game industry. Now, long-time game developer Clinton Keith shows exactly how to successfully apply these methods to the unique challenges of game development.  Keith has spent more than fifteen years developing games, seven of them with Scrum and agile methods. Drawing on this unparalleled expertise, he shows how teams can use Scrum to deliver games more efficiently, rapidly, and cost-effectively; craft games that offer more entertainment value; and make life more fulfilling for development teams at the same time. You’ll learn to form successful agile teams that incorporate programmers, producers, artists, testers, and designers—and promote effective collaboration within and beyond those teams, throughout the entire process. From long-range planning to progress tracking and continuous integration, Keith offers dozens of tips, tricks, and solutions—all based firmly in reality and hard-won experience. Coverage includes Understanding Scrum’s goals, roles, and practices in the context of game developmentCommunicating and planning your game’s vision, features, and progress Using iterative techniques to put your game into a playable state every two to four weeks— even dailyHelping all team participants succeed in their rolesRestoring stability and predictability to the development processManaging ambiguous requirements in a fluid marketplaceScaling Scrum to large, geographically distributed development teams Getting started: overcoming inertia and integrating Scrum into your studio’s current processes Increasingly, game developers and managers are recognizing that things can’t go on the way they have in the past. Game development organizations need a far better way to work. Agile Game Development with Scrum gives them that—and brings the profitability, creativity, and fun back to game development.

دانلود کتاب «توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید