دانلود کتاب Agile Game Development with Scrum (Addison-Wesley Signature Series (Cohn)) (به فارسی: توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))) نوشته شده توسط «Clinton Keith»
اطلاعات کتاب توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley Professional
نویسنده: Clinton Keith
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 367
حجم فایل: 12.63 مگابایت
کد کتاب: 0321618521 , 9780321618528
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))
بازیهای بهتری را سریعتر و با بودجه ارائه دهید – و بازیسازی را دوباره سرگرمکننده کنید! توسعه بازی در بحران است – با بودجههای متورم، برنامههای غیرممکن، پیچیدگی غیرقابل کنترل و اضافه کاری راهپیمایی مرگ مواجه است. جای تعجب نیست که بسیاری از استودیوهای توسعه در حال تلاش برای بقا هستند. خوشبختانه راه حلی وجود دارد. متدهای Scrum و Agile در حال حاضر تحولی در توسعه خارج از صنعت بازی ایجاد کرده اند. اکنون، کلینتون کیت، توسعهدهنده قدیمی بازی، دقیقاً نشان میدهد که چگونه میتوان این روشها را با موفقیت در چالشهای منحصر به فرد توسعه بازی به کار برد. کیث بیش از پانزده سال را صرف توسعه بازی کرده است که هفت تای آن ها با روش های اسکرام و چابک است. با تکیه بر این تخصص بینظیر، او نشان میدهد که چگونه تیمها میتوانند از اسکرام برای ارائه بازیها با کارایی، سریعتر و مقرونبهصرفهتر استفاده کنند. بازی های صنایع دستی که ارزش سرگرمی بیشتری را ارائه می دهند. و در عین حال زندگی را برای تیم های توسعه رضایت بخش تر کنید. شما یاد خواهید گرفت که تیم های چابک موفقی را تشکیل دهید که برنامه نویسان، تولیدکنندگان، هنرمندان، آزمایش کنندگان و طراحان را در خود جای دهند – و همکاری موثر درون و فراتر از آن تیم ها را در طول کل فرآیند ترویج دهند. از برنامهریزی طولانیمدت گرفته تا ردیابی پیشرفت و یکپارچهسازی مداوم، کیت دهها نکته، ترفند و راهحل را ارائه میدهد که همگی مبتنی بر واقعیت و تجربه سخت به دست آمده است. پوشش شامل درک اهداف، نقشها و شیوههای اسکرام در زمینه توسعه بازی است، ارتباط و برنامهریزی چشمانداز، ویژگیها و پیشرفت بازی شما با استفاده از تکنیکهای تکراری برای قرار دادن بازی خود در حالت قابل بازی هر دو تا چهار هفته یکبار — حتی روزانه کمک به موفقیت همه شرکتکنندگان در تیم نقش آنها بازگرداندن ثبات و قابل پیش بینی بودن در فرآیند توسعه مدیریت الزامات مبهم در یک بازار سیال مقیاس بندی Scrum برای تیم های توسعه بزرگ با توزیع جغرافیایی شروع به کار: غلبه بر اینرسی و ادغام Scrum در فرآیندهای فعلی استودیو شما به طور فزاینده ای، توسعه دهندگان و مدیران بازی تشخیص می دهند که همه چیز نمی تواند پیش برود. در راهی که در گذشته داشته اند. سازمان های سازنده بازی به روشی به مراتب بهتر برای کار نیاز دارند. توسعه بازی چابک با اسکرام به آنها این امکان را می دهد – و سودآوری، خلاقیت و سرگرمی را به توسعه بازی بازمی گرداند.
دانلود کتاب «توسعه بازی چابک با اسکرام (سری امضای آدیسون-وسلی (Cohn))»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.