بازاریابی: تبلیغات

اسرار تبلیغاتی کلمه مکتوب: منبع نهایی نحوه نوشتن نسخه تبلیغاتی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا و کارآفرینان پستی

Advertising Secrets of the Written Word: The Ultimate Resource on How to Write Powerful Advertising Copy From One of America's Top Copywriters and Mail Order Entrepreneurs

دانلود کتاب Advertising Secrets of the Written Word: The Ultimate Resource on How to Write Powerful Advertising Copy From One of America’s Top Copywriters and Mail Order Entrepreneurs (به فارسی: اسرار تبلیغاتی کلمه مکتوب: منبع نهایی نحوه نوشتن نسخه تبلیغاتی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا و کارآفرینان پستی) نوشته شده توسط «Joseph Sugarman»


اطلاعات کتاب اسرار تبلیغاتی کلمه مکتوب: منبع نهایی نحوه نوشتن نسخه تبلیغاتی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا و کارآفرینان پستی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: DelStar

نویسنده: Joseph Sugarman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1998

تعداد صفحه: 300

حجم فایل: 23.58 مگابایت

کد کتاب: 1891686003 , 9781891686009

نوبت چاپ: 3rd Printing

توضیحات کتاب اسرار تبلیغاتی کلمه مکتوب: منبع نهایی نحوه نوشتن نسخه تبلیغاتی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا و کارآفرینان پستی

نحوه نوشتن کپی تبلیغاتی برای یک آگهی سفارش پستی را توضیح می دهد. بخش افتتاحیه اصول کپی رایتینگ شامل عناصر گرافیکی یک تبلیغ، جمله اول و ایجاد محیط خرید عالی را پوشش می دهد. بخش دوم عناصر کپی مانند تایپ فیس، عنوان پاراگراف و پیش بینی اعتراضات خریدار و محرک های روانی مانند صداقت، اعتبار، ارزش و تمایل به تعلق را توضیح می دهد. نویسنده روش های خود را در بخش پایانی با نمونه های تبلیغاتی نشان می دهد. حاشیه نویسی ج. توسط Book News, Inc., Portland, Or.


Explains how to write advertising copy for a mail order advertisement. The opening section covers the principles of copywriting including the graphic elements of an ad, the first sentence, and creating the perfect buying environment. Section two explains copy elements such as typeface, paragraph headings, and anticipating buyer objections, and psychological triggers such as honesty, credibility, value, and the desire to belong. The author demonstrates his methods in the concluding section with ad examples. Annotation c. by Book News, Inc., Portland, Or.

دانلود کتاب «اسرار تبلیغاتی کلمه مکتوب: منبع نهایی نحوه نوشتن نسخه تبلیغاتی قدرتمند از یکی از برترین کپی رایترهای آمریکا و کارآفرینان پستی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید