دانلود کتاب Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2.0 World (به فارسی: Advertising 2.0: بازاریابی رسانه های اجتماعی در دنیای وب 2.0) نوشته شده توسط «Tracy L. Tuten»
اطلاعات کتاب Advertising 2.0: بازاریابی رسانه های اجتماعی در دنیای وب 2.0
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Praeger
نویسنده: Tracy L. Tuten
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 214
حجم فایل: 1.11 مگابایت
کد کتاب: 0313352976 , 9780313352973
دانلود کتاب «Advertising 2.0: بازاریابی رسانه های اجتماعی در دنیای وب 2.0»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.