مدیریت

Advertising 2.0: بازاریابی رسانه های اجتماعی در دنیای وب 2.0

Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2.0 World

دانلود کتاب Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2.0 World (به فارسی: Advertising 2.0: بازاریابی رسانه های اجتماعی در دنیای وب 2.0) نوشته شده توسط «Tracy L. Tuten»


اطلاعات کتاب Advertising 2.0: بازاریابی رسانه های اجتماعی در دنیای وب 2.0

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Praeger

نویسنده: Tracy L. Tuten

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 214

حجم فایل: 1.11 مگابایت

کد کتاب: 0313352976 , 9780313352973

دانلود کتاب «Advertising 2.0: بازاریابی رسانه های اجتماعی در دنیای وب 2.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید