دانلود کتاب Advances in human factors in wearable technologies and game design : proceedings of the AHFE 2017 International Conference on Advances in Human Factors and Wearable Technologies, July 17-21, 2017, The Westin Bonaventure Hotel, Los Angeles, California, USA (به فارسی: پیشرفت در عوامل انسانی در فناوریهای پوشیدنی و طراحی بازی: مجموعه مقالات کنفرانس بینالمللی AHFE 2017 درباره پیشرفتها در عوامل انسانی و فناوریهای پوشیدنی، 17 تا 21 جولای 2017، هتل Westin Bonaventure، لسآنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده) نوشته شده توسط «Ahram – Tareq Z. – Falcão – Christianne»
اطلاعات کتاب پیشرفت در عوامل انسانی در فناوریهای پوشیدنی و طراحی بازی: مجموعه مقالات کنفرانس بینالمللی AHFE 2017 درباره پیشرفتها در عوامل انسانی و فناوریهای پوشیدنی، 17 تا 21 جولای 2017، هتل Westin Bonaventure، لسآنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Ahram – Tareq Z. – Falcão – Christianne
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 269 / 276
حجم فایل: 20.44 مگابایت
کد کتاب: 3319606395 , 9783319606392
توضیحات کتاب پیشرفت در عوامل انسانی در فناوریهای پوشیدنی و طراحی بازی: مجموعه مقالات کنفرانس بینالمللی AHFE 2017 درباره پیشرفتها در عوامل انسانی و فناوریهای پوشیدنی، 17 تا 21 جولای 2017، هتل Westin Bonaventure، لسآنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده
این کتاب بر جنبه های انسانی فناوری های پوشیدنی و طراحی بازی تمرکز دارد که اغلب نادیده گرفته می شوند. این نشان میدهد که چگونه شیوههای کاربر محور میتوانند تجربه پوشیدنی را بهینه کنند، بنابراین پذیرش، رضایت و تعامل کاربر با ابزارهای پوشیدنی جدید را بهبود میبخشند. هم تحقیق و هم بهترین شیوهها را در کاربرد عوامل انسانی و ارگونومی در حسگرها، فناوریهای پوشیدنی و نوآوریهای طراحی بازی، و همچنین نتایج بهدستآمده از ادغام اصول پوشیدنی شناسایی شده توسط محققان مختلف برای زیباییشناسی، مقرون به صرفه بودن، راحتی، آگاهی از زمینه، سفارشی سازی، سهولت استفاده، ارگونومی، شهودی بودن، مزاحم بودن، اضافه بار اطلاعات، حریم خصوصی، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، رضایت، ظرافت، کاربر پسند بودن و پوشیدنی بودن. این کتاب بر اساس کنفرانسهای AHFE 2017 در مورد عوامل انسانی و فناوریهای پوشیدنی و کنفرانسهای AHFE 2017 در مورد عوامل انسانی و طراحی بازی است که در تاریخ 17 تا 21 ژوئیه 2017 در لسآنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده برگزار شد، و متخصصان، محققان، و دانشجویانی که با جنبه های انسانی فناوری های پوشیدنی، هوشمند و/یا تعاملی و تحقیقات طراحی بازی سر و کار دارند. ادامه مطلب…
چکیده: این کتاب بر جنبه های انسانی فناوری های پوشیدنی و طراحی بازی تمرکز دارد که اغلب نادیده گرفته می شوند. این نشان میدهد که چگونه شیوههای کاربر محور میتوانند تجربه پوشیدنی را بهینه کنند، بنابراین پذیرش، رضایت و تعامل کاربر با ابزارهای پوشیدنی جدید را بهبود میبخشند. هم تحقیق و هم بهترین شیوهها را در کاربرد عوامل انسانی و ارگونومی برای حسگرها، فناوریهای پوشیدنی و نوآوریهای طراحی بازی، و همچنین نتایج بهدستآمده از ادغام اصول پوشیدنی شناسایی شده توسط محققان مختلف برای زیباییشناسی، مقرونبهصرفه، راحتی، آگاهی از زمینهها توصیف میکند. ، سفارشی سازی، سهولت استفاده، ارگونومی، شهودی بودن، مزاحم بودن، اضافه بار اطلاعات، حریم خصوصی، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، رضایت، ظرافت، کاربر پسند بودن و پوشیدنی بودن. این کتاب بر اساس کنفرانسهای AHFE 2017 در مورد عوامل انسانی و فناوریهای پوشیدنی و کنفرانسهای AHFE 2017 در مورد عوامل انسانی و طراحی بازی است که در تاریخ 17 تا 21 ژوئیه 2017 در لسآنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده برگزار شد، و متخصصان، محققان، و دانشآموزانی که با جنبههای انسانی فناوریهای پوشیدنی، هوشمند و/یا تعاملی و تحقیقات طراحی بازی سر و کار دارند
Abstract: This book focuses on the human aspects of wearable technologies and game design, which are often neglected. It shows how user centered practices can optimize wearable experience, thus improving user acceptance, satisfaction and engagement towards novel wearable gadgets. It describes both research and best practices in the applications of human factors and ergonomics to sensors, wearable technologies and game design innovations, as well as results obtained upon integration of the wearability principles identified by various researchers for aesthetics, affordance, comfort, contextual-awareness, customization, ease of use, ergonomy, intuitiveness, obtrusiveness, information overload, privacy, reliability, responsiveness, satisfaction, subtlety, user friendliness and wearability. The book is based on the AHFE 2017 Conferences on Human Factors and Wearable Technologies and AHFE 2017 Conferences on Human Factors and Game Design, held on July 17-21, 2017, in Los Angeles, California, USA, and addresses professionals, researchers, and students dealing with the human aspects of wearable, smart and/or interactive technologies and game design research

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.